سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
دفاع مقتدرانه
شنبه 93/6/15 ساعت 2:13 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر اسماعیلی:

پدافند هوایی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می‌کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز پدافند هوایی 60 سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت‌های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می‌کند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، مراسم تجلیل از بازنشستگان پدافند هوایی در استان البرز با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش و جمعی از مسولین این استان برگزار شد.
 
امیر اسماعیلی در این مراسم گفت: عزیزان پیشکسوت زحمات بسیار زیادی را برای پدافند متحمل شده‌اند. امروز پدافند هوایی 60 سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت‌های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می‌کند و افتخار دارد به اینکه مقام معظم رهبری کلیه مطالبات تخصصی خودشان از دفاع هوایی را با قرارگاه پدافند هوایی مطرح می‌کنند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: دعای شما بازنشستگان و پیشکسوتان برای همرزمان خود در پدافند که در جبهه‌های نا‌مشخص فعالیت می‌کنند مشهود است و ما هم سعی می‌کنیم با استفاده از نصایح و رهنمود‌های شما راه را بهتر ادامه دهیم.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان با اشاره به ایثارگری‌های کارکنان پدافند در دوران جنگ تحمیلی افزود: شهدای پدافند در عرصه‌ای به شهادت رسیدند که سینه‌به‌سینه و رودررو در مقابل دشمن ایستادند و مظلومانه اما مقتدرانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 
شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده پنج تن از شهدای پدافند هوایی تقدیر به عمل آمد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 1322769