سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
نفربر توپ دار
چهارشنبه 93/7/2 ساعت 8:30 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر سرتیپ پوردستان در جمع خبرنگاران خبر داد

بهره برداری نفربر توپ‌دار و سلاح تک تیرانداز تا پایان امسال / ارتش عراق و نیروهای مردمی طومار داعش را خواهند پیچید

فرمانده نیروی زمینی ارتش از بهره برداری دو دستاورد نفربر توپ‌دار و سلاح تک تیرانداز 23 میلیمتری تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعاگو در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای جدید ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی دو دستاورد نفربر توپ‌دار و سلاح تک  تیرانداز 23 میلیمتری در دستور کار دارد کار مطالعاتی آن به اتمام رسیده و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ورود گروهک تروریستی داعش به مرزهای ایران گفت: متأسفانه این گروهک از غافلگیری استفاده کرد و در 5 استان عراق هم حضور یافت و تا نزدیکی مرزهای ما (شهر جلولا) وارد شده بود اما نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را بازیابی و نیروهای مرزی را تقویت کرد، حرکت های داعش را رصد کرده‌ایم و نیروهای ما امادگی خوبی دارند.
 
امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: پس از فتوای مرجعیت شیعه و سنی، نیروهای مردمی عراق به صحنه آمدند و این حضور آن‌ها باعث شد پیشروی داعش‌ کندتر شود و امروز به جرأت می‌توانم بگویم حضور ارتش عراق و نیروهای مردمی طومار داعش را درعراق و سوریه خواهند پیچید.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره آموزش نیروهای عراقی از سوی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای ما در عراق نفوذ نکرده‌اند ولی ما همکاری آموزشی خود با عراق را ادامه داده و تجربیات خود را در اختیار نیروهای عراقی قرار می‌دهیم.

امیر سرتیپ پوردستان درباره حمله اخیر آمریکا به سوریه خاطر نشان کرد: آمریکا سردمدار این حرکت است، این کشور به دلیل اینکه ناکارآمدی گروهک تروریستی داعش را دیده تغییر استراتژی داده است و تلاش می‌کند حضور خود را در کشورهای منطقه تثبیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 1322844