سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
ناوشکن الوند
یکشنبه 93/9/16 ساعت 9:0 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

سیاری: «ثامن» بر روی ناوشکن الوند نصب می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه ثامن که اولین سامانه کنترل آتش سطحی و هوایی دریاپایه است بر روی ناوشکن الوند نصب می‌شود.
به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه رونمایی از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی با اشاره به اینکه موج دوم پروژه‌های نیروی دریایی نسبت به موج اول آن پیشرفته‌تر هستند، خاطرنشان کرد: ناوشکن دماوند که آماده الحاق به نیروی دریایی است قابلیت‌های بهتری نسبت به جماران در زمینه پدافند عامل، غیرعامل، برد، شعاع عملیات، سامانه‌های جنگال، تسلیحات و سامانه‌های ارتباطی دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: فاتح اولین زیردریایی کلاس نیمه سنگین است که توسط مهندسان و نخبگان نیروی دریایی و وزارت دفاع ساخته شده و اکنون آماده رونمایی است.

سیاری همچنین خاطرنشان کرد: اگر پروژه ثامن بر روی شناورهای نیروی دریایی نصب شود قطعا از این سامانه در رزمایش ولایت 93 که در پایان آذر ماه برگزار می‌شود استفاده خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه ناوگروه سی و دوم نیروی دریایی هم‌اکنون در خلیج عدن حضور دارد، گفت: رادار عصر بر ناوشکن جماران نصب شده است.

منبع:مشرق نیوز




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 1322845