سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
خط تولید مهمات
یکشنبه 95/10/19 ساعت 1:49 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

افتتاح خط تولید مهمات کالیبر کوچک در کشور+عکس

خط تولید مهمات کالیبر کوچک با حضور وزیر دفاع افتتاح شد.
به گزارش مشرق، با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح "خط تولید مهمات کالیبر کوچک " در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار دهقان در آئین افتتاح این خط تولید طی سخنانی اظهار داشت: در راستای آمایش صنعتی صنایع دفاعی وزارت دفاع، به روزآوری خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدات دفاعی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبر کوچک هستیم.

وی افزود: با افتتاح و بهربرداری از این خط تولیدی، ضمن تأمین کلیه نیازمندی های نیروهای مسلح به مهمات کالیبر کوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم ساخته است.

وزیر دفاع با بیان اینکه فرآیند راه اندازی از خط تولید در کمتر از یک‌سال صورت گرفته است، تصریح کرد: مهمات تولیدی به لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی برابری می‌کند و امیدواریم مسیری را که آغاز کرده‌ایم با جدیت بیشتری دنبال کنیم.
 
افتتاح خط تولید مهمات کالیبر کوچک در کشور 
 
افتتاح خط تولید مهمات کالیبر کوچک در کشور 

سردار دهقان در پایان از مدیران، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع دفاع به ویژه گروه صنایع مهمات سازی که با همت بلند و عزمی راسخ در مسیر خودکفایی و افزایش اقتدار دفاعی گام بر می دارند قدردانی کرد.
منبع: تسنیم


 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 51
کل بازدیدها: 1324311