سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
کنترل ناوهای آمریکا
پنج شنبه 91/10/28 ساعت 4:11 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
کوثری در دومین اجلاس ملی دریای خزر مطرح کرد
کنترل تمام تحرکات ناوهای آمریکا‌ در خلیج فارس توسط زیردریایی‌های سپاه‌

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌زیردریایی‌های سپاه تحرکات ناوهای آمریکایی را در خلیج فارس به کنترل خود درآورده‌اند.

خبرگزاری فارس: کنترل تمام تحرکات ناوهای آمریکا‌ در خلیج فارس توسط زیردریایی‌های سپاه‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر اسماعیل کوثری ‌در دومین اجلاس ملی دریای خزر که با حضور وزیر امور خارجه در بندر امیرآباد مازندران در حال پیگیری است به نقش ایران در خاورمیانه و تثبیت امنیت توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه برای حفاظت از حدود مرزی کشورمان خودمان تصمیم می‌گیریم خاطر نشان کرد: به غیر از نیروهای اصلی، یگان‌های سپاه نیز از ارکان جغرافیایی دریای خزر محافظت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه تا 15 سال گذشته آمریکایی‌ها برای ایران در منطقه خلیج فارس اهمیتی قائل نبودند یادآور شد: در حال حاضر زیردریایی‌های سپاه تحرکات ناوهای آمریکایی‌ها را در خلیج فارس کنترل می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت جدید نیروهای دریایی کشورمان اضافه کرد: اخیراً‌ ساخت موشک ایرانی با برد 300 کیلومتر نیز که به صورت نقطه‌ای فعالیت می‌کند با موفقیت به پایان کار رسیده است.

کوثری با اعلام اینکه توانمندی‌های جوانان ایران اسلامی در بحث‌های هسته‌ای و فناوری نانو به گوش جهانیان رسیده است، یادآور شد: در جنگ برای تهیه موشک آرپیچی دچار مشکل و چالش بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جایگاه ایران در خزر گفت: ایران باید با سیاست‌گذاری‌های کلان حضور جدی‌تری در دریای خزر داشته باشد.

فارس نیوز



برچسب‌ها: نیروی دریائی

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 1322778