سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
جدیدترین نمونه تانک ذوالفقار
دوشنبه 91/12/21 ساعت 3:2 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر پوردستان به باشگاه خبرنگاران خبر داد

رونمایی از جدیدترین نمونه تانک ذوالفقار در سال 92

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سیستم کنترل آتش و سیستم استابلایزر روی تانک ذوالفقار نصب شده و متناسب با این تهدیدات سعی می‌کنیم که سال آینده ان‌شاءالله نمونه جدیدتر این تانک را تقدیم ملت ایران کنیم.

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره به‌کارگیری رادارهای گوناگون در نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: رادارها بیشتر برای بخش پدافند ما مورد استفاده قرار می‌گیرند و مسئولیت نیروی زمینی در پدافند از ارتفاع پست بوده، یعنی دفاع از پاسگاه‌های فرماندهی، زاغه‌های مهمات و پرنده‌هایی مانند بالگردهای دشمن که در این ارتفاع پرواز می‌کنند، مورد نظر است.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ما رادارهای مورد نیازمان را پیش‌بینی کرده‌ایم و آن رادارهایی که توسط وزارت دفاع طراحی شده در اختیار ما قرار گرفته و از این بابت هیچ مشکلی را احساس نمی‌کنیم.  
 
وی درباره قرار گرفتن مدل‌های بیشتری از "تانک ذوالفقار" در اختیار نیروی زمینی گفت: همان‌طور که تهدیدات در هر روز چهره تازه خود را نشان می‌دهد، ما هم متناسب با آن تهدیدات، ظرفیت‌های مناسب را در خود ایجاد می‌کنیم، لذا در ماه گذشته شاهد ارتقای تانک ذوالفقار بودیم.
 
پوردستان تصریح کرد: سیستم کنترل آتش و سیستم استابلایزر روی تانک ذوالفقار نصب شده و متناسب با این تهدیدات سعی می‌کنیم که سال آینده ان‌شاءالله نمونه جدیدتر این تانک را تقدیم ملت ایران می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: تانک

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 1324267