سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
ناوشکن جماران 2
دوشنبه 91/12/28 ساعت 11:26 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیرسیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: غرب تمام توان خود را برای اعمال تحریم و فشار به ملت ایران وارد کرد که این تحریم‌ها در بخش نظامی مضاعف بود اما با وجود تمام این توطئه‌ها ناوشکن جماران 2 پیش از برنامه آماده شد.
"امیر دریادار حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه غرب تمام توان خود را برای اعمال تحریم و فشار به ملت ایران وارد کرده است، اظهار داشت: با وجود تمام این توطئه‌ها ناوشکن جماران 2 پیش از برنامه آماده شد.

وی افزود: حضور ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و انجام عملیات‌های دریانوردانمان (دستگیری دزدان دریایی) بیانگر توانمندی نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های علمی و صنعتی است.

"فرمانده نیروی دریایی ارتش" تاکید کرد: امروز در حوزه‌های تعمیر، نگهداری تجهیز و نوسازی تجهیزات دریایی به طور کامل خودکفا هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام توطئه‌های غرب در اعمال تحریم‌های سنگین علیه کشورمان باعث ایجاد انگیزه و رسیدن به علم، دانش و خودکفایی شد که به لطف خدا به افتخارآفرینی می‌انجامد. 

گفتنی است ناوشکن جماران 2 که انتظار می‌رفت در بهار 92 مورد بهره‌برداری قرار گیرد، روز گذشته با حضور رئیس جمهور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر دفاع، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مقامات لشکری و کشوری به‌آب‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: نیروی دریائی

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 1324125