سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
رادار کیهانی سپهر
چهارشنبه 91/12/30 ساعت 10:0 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رادار کیهانی "سپهر" در روز پدافند هوایی رونمایی می‌شود/ نمایش سامانه‌های جدید پدافندی در روز ارتش

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی و بهره‌برداری رادار کیهانی سپهر در روز پدافند هوایی در سال 92 خبر داد و گفت: برای روز ارتش نیز سامانه‌های بسیار جدید پدافندی را روی صحنه می‌آوردیم.

امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد پدافند هوایی در طول یک سال گذشته تصریح کرد: این عملکرد در امتحان‌هایی چون اجلاس سران مشهود بود و طی مدت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، از هرگونه خلل و تجاوز مرزی جلوگیری شد.
 
وی افزود: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 نیز از دیگر برنامه‌های پدافند در سال 91 بود که بهتر است رسانه‌های داخلی و خارجی، خود براساس تصاویر و مستندات‌شان از عملکرد ما ارزیابی داشته باشند.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش تصریح کرد: حفظ امنیت، آرامش و آسایش سراسر مرزها حاصل انسجام موجود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از دریایی، هوایی و زمینی سپاه و ارتش، نیروی انتظامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) است.  
 
اسماعیلی در پایان از رونمایی و بهره‌برداری رادار کیهانی "سپهر" در روز پدافند هوایی(10 شهریور) در سال 92 خبر داد و اظهار داشت: برای روز ارتش (29 فروردین) نیز سامانه‌های بسیار جدید پدافندی را روی صحنه می‌آوردیم.

باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 1324409