سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
روبات مین یاب ایرانی
چهارشنبه 92/1/28 ساعت 1:5 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار میر احمدی در جمع خبرنگاران خبر داد

ساخت "روبات مین‌یاب" توسط سربازان شرکت‌کننده در جشنواره جوان سرباز

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی وزارت دفاع گفت: ساخت روبات مین‌یاب و هلی‌کوپتر از ابتکارات سربازان شرکت‌کننده در جشنواره جوان سرباز امسال است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ مجید میر احمدی در حاشیه چهارمین جشنواره جوان سرباز که در تالار مروارید امام خمینی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره تقدیری از جوانان سرباز نیروهای مسلح خواهد بود، اظهار داشت: جشنواره جوان سرباز با رهاورد معنویت‌افزایی و تعمیق اخلاق اسلامی در نیروهای مسلح برگزار می‌شود که 33 نفر از سربازان از وزارت دفاع، حول 10 محور از جمله سرباز و خانواده؛ سرباز، خلاقیت و ورزش؛ سرباز، مسئولیت‌پذیری دفاع و امنیت و... برگزیده شده‌اند.

وی افزود: سوم خرداد ما سال جاری نیز از تمامی سطوح نیروهای مسلح 33 سرباز برگزیده شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و 4 نفر از آنان به جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

امروز همچنین 10 نفر از فرماندهانی که شایسته‌ترین برخورد را با سربازان در وزارت دفاع  داشتند تقدیر شدند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دفاع با اشاره به ظرفیت علمی بالای این وزارتخانه افزود: وزارت دفاع از جوانان سرباز در پروژه‌های تحقیقاتی و تولیدات صنعتی یاری می‌گیرد. امسال هم با توجه به ماهیت خلاقیت‌پرورانه این وزارتخانه، سربازان نمونه خلاقیت‌های جالبی مانند ساخت روبات مین‌‌یاب و هلی‌کوپتر را در جشنواره جوان سرباز داشته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: مین

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 1324673