سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
قدرت دفاع همه جانبه
دوشنبه 92/9/25 ساعت 11:48 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار سلامی:
قدرت دفاع همه‌جانبه از انقلاب پشت سر دیپلماسی ایران قرار دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن باید بداند که اگر ایران وارد دیپلماسی شده است، این ملت قدرت دفاع همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب را نیز دارد.

خبرگزاری فارس: قدرت دفاع همه‌جانبه از انقلاب پشت سر دیپلماسی ایران قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای مخابراتی و رزمندگان بیسیم‌چی هرمزگان با اشاره به نقش این قشر از شهدا در پیشبرد جنگ اظهار داشت: پایداری و مقاومت ملت ایران  که بر اساس اعتقادات برآمده از دین آنهاست، امروز ایران اسلامی را به جایی رسانده که دشمنان حتی اگر بخواهند نیز دیگر نمی‌توانند از سقوط و سرنگونی آن و ایجاد تزلزل و اخلال در کشور حرفی بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی دریافته‌ است که نمی‌توان ایران اسلامی را در محاصره و مورد هجوم حمله قرار داد، اضافه کرد: این در حالی است که ایران اسلامی در کنار دستیابی به اقتدار جهانی در درون نیز با توسعه و تحولات خیره‌‌کننده‌ای در بخش‌ها و روستاهای خود روبه‌رو شده است.

این فرمانده ارشد سپاه گفت: در حال حاضر در ایران نمادی و بویی از  اثرات تحریم‌‌ها در روند تحولات و توسعه کشور دیده و مشاهده نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: نباید فراموش کرد که آمریکا روزی سودای شکست و زمین‌ زدن انقلاب مردم ایران را داشت اما امروز تصاویری از آن مخابره می‌‌شود که بیانگر وجود 50 میلیون آمریکایی است که در خیابان‌‌ها به سر می‌برند.

وی گفت: امروز کشورهای اروپایی و امریکا با مشکلات عدیده‌ای از جمله فقر، بیکاری و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی در این حال نیز از قدرت خود سخن می‌‌گویند.

سلامی با بیان اینکه استکبار و ایادی شیطانی آن برای غارت سرمایه‌‌ها و داشته‌های معنوی مسلمانان فتنه‌انگیزی می‌کنند، گفت: هدف مشترک آنها، بستن راه سعادت انسان‌‌ها و به ویژه جامعه اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن این را به خوبی ‌می‌داند که اگر ملت ایران از راه دیپلماسی و گفت‌وگو وارد می‌شود، در پشت سر خود قدرتی دارد که توان ایستادگی در برابر تمامی قدرت‌های استکباری را با هدف پاسداری از دستاوردها و آرمان‌هایش دارد.

وی ادامه داد: آنها در حالی تسلیم ملت ایران شده‌اند که می‌دانند اگر ایران را تهدید کنند، تیر نهایی نیز به سیاست‌‌ آنها اصابت می‌کند و برای همیشه شر آنها کم می‌شود.

به گفته سلامی، کسانی که به خیال خود با بستن راه‌های دسترسی ایران به دنیا، می‌خواستند کشور را فلج کنند، خود امروز حال و روز خوشی ندارند و با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: آنها که امروز همه دروازه‌های اتصال جهانی را به روی ما بستند خود وضع اقتصادی مناسبی ندارند و فقر، بی‌خانمانی و خوابیدن در خیابان‌ها در درون شهرهای مدرن آمریکا یک پدیده است.

منبع: خبرگزاری فارس



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 1324653