سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
آماده پاسخگویی به تهدیدات
پنج شنبه 92/12/22 ساعت 4:44 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار رزمجو:

نیروی دریایی سپاه با تجهیزات پیشرفته آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به تجهیزات پیشرفته و مدرن نیروی دریایی سپاه گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با آمادگی کامل جوابگوی هرگونه تهدیدات دشمنان است.

به گزارش مشرق، علی رزمجو چهارشنبه شب در نشست استاندار بوشهر و فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، معنویت را از اولویت‌های مهم سپاه عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در حراست از ارزش‌های دینی، فرهنگی و اسلامی نظام پیشگام بوده و بر این راه تاکید می‌کند.

رزمجو به دیگر برنامه‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پرداخت و گفت: در جریان زلزله شنبه این منطقه ضمن بازسازی برخی مساجد، در بازسازی واحدهای مسکونی افراد نیازمند مشارکت کرد.

وی به ساخت موج‌شکن پرداخت و گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تا کنون عملیات ساخت 9 موج‌شکن در مناطق مختلف استان بوشهر را آغاز کرده که چهار موج‌شکن آن تکمیل و مابقی در آستانه بهره‌برداری است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران به برنامه محرومیت‌زدایی سپاه پرداخت و گفت: منطقه دوم دریایی سپاه امسال 6 میلیارد ریال در محرومیت‌زدایی مناطق محروم سرمایه‌گذاری کرده است.

وی بابیان اینکه بافت فرهنگی استان بوشهر مذهبی و ولایت‌‌مداری است اظهار کرد: انقلاب اسلامی مبتی بر ارزش‌های الهی شکل گرفته  و حراست و حفاظت ازاین ارزش‌ها مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است.

رزمجو با بیان اینکه مظهر قدرت سپاه پاسداران معنویت است، گفت: زیربنای توان سپاه پاسداران معنویت، ایمان به خداست که در تمامی نیروهای سپاه و خانواده‌های آنان این مهم متبلور است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران دراستان بوشهر از قدرت تجهیزاتی پیشرفته‌ای برخوردار است ولی مظهر قدرت سپاه در معنویت تجلی یافته است.

رزمجو با بیان اینکه تمامی جمعیت ساکن در استان بوشهر به نوعی با سپاه پاسداران وابسته هستند، تصریح کرد: نیروهای سپاه در بصیرت‌افزایی معنوی در عرصه‌های مختلف دارای توانمندی است و با آمادگی کامل جوابگوی هر گونه تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اشرافیت کامل بر خلیج فارس دارد، افزود: ‌اقتدار منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به گونه‌‌ای است که هرگونه تحرکات نظامی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی در خلیج فارس را رصد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه این نیرو از تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی برخوردار است گفت: توانمندی سپاه در استان به‌گونه‌ای است که هر لحظه آماده اجرای ماموریت در بخش‌های مختلف است.

منبع: مشرق نیوز




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1324725