سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
سپاه و ارتش
سه شنبه 93/2/2 ساعت 11:58 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

رزمایش مشترک سپاه و ارتش در سال جاری

فرمانده کل ارتش از برگزاری رزمایش‌های مشترک با مدیریت مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد.
به گزارش مشرق،  سرلشکر عطا الله صالحی فرمانده کل ارتش از برگزاری رزمایش‌های مشترک با مدیریت مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: ما در طول سال جاری برنا‌‌مه‌های رزمایشی مختلفی را خواهیم داشت که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رزمایش‌های مشترک است.

**رزمایش‌های امسال متنوع و پیشرفته‌تر خواهد بود

وی افزود: رزمایش‌های امسال متنوع‌تر و پیشرفته‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. در رزمایش‌هایی که ارتشی خواهند بود، برادران سپاه حضور خواهند داشت و در رزمایش‌هایی که سپاه خواهد داشت نیز از برادران ارتش حضور خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری رزمایش مشترک رسانه‌ای خواهد شد یا خیر؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و فعلا در مرحله مقدماتی و برنامه‌‌ریزی این کار هستیم.

سرلشکر صالحی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه طرف‌های مذاکره‌کننده با جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات 5+1 خواستار کاهش برد موشک‌های ایرانی و همچنین عدم برگزاری رزمایش‌های موشکی شده‌اند، نظر شما در این باره چیست، پاسخ داد: هیچ کشوری درباره اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی خود معامله نمی‌کند، تیم مذاکره کننده هسته‌ای آگاه به همه امور و مسائل هستند.

** رزمایش‌ها هیچگاه محدود نشده و نخواهد شد

وی همچنین تصریح کرد: رزمایش‌های ما هیچگاه محدود نشده و نخواهد شد و همان‌گونه که تاکنون بدون وابسته به قدرت‌های خارجی توان دفاعی و بازدارندگی خود را افزایش داده‌ایم، من بعد نیز با اتکا به توانمندی‌های داخلی خود تجهیزات جدیدی را خواهیم ساخت.

منبع:مشرق نیوز



برچسب‌ها: رزمایش

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 1322899