سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
مراقبت مرزها بیشتر شد
یکشنبه 93/3/25 ساعت 1:44 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر سرتیپ حیدری در جمع خبرنگاران:

مراقبت‌ها را در مرزها بیشتر کرده‌ایم/ اتفاقات منطقه بخشی از برنامه نظام استکباری و صهیونیستی است

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه آنچه در کشورهای منطقه رخ می‌دهد، بخشی از برنامه نظام استکباری شیطان بزرگ و صهیونیست‌هاست، گفت: مراقبت‌ها را بیشتر کرده‌ایم تا بر منطقه تسلط داشته باشیم و پاسخ قاطع و به موقع به تهدیدات بدهیم و وظیفه خود می‌دانیم که آمادگی خودمان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتپیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه مراسم جشن ازدواج سربازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که تدابیر ارتش در تامین امنیت مرزها با توجه به تحولات منطقه و عراق چیست، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نه برای اتفاقاتی که افتاده، بلکه همواره تحولات منطقه و جهان را رصد می‌کند.
 
وی افزود: ما تحولات مرتبط با تهدیدات بالقوه‌ای که منظور نظر ما است را رصد می‌کنیم و در این باره هم الحمدلله تا بحال موفق بوده‌ایم.
 
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: ما قبلا در مرزها نیز حضور داشته‌ایم و اکنون این حضور یک مقدار پررنگ‌تر شده است.
 
جانشین فرماندهی نزاجا گفت: آنچه در کشورهای منطقه رخ می‌دهد، بخشی از برنامه شیاطین، نظام استکباری، شیطان بزرگ و صهیونیست‌هاست.
 
وی افزود: پیام اصلی ما این است که مسلمانان هوشیار و بیدار باشند و با طناب ایادی استکبار و صهیونیست داخل چاه نروند.
 
امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: از لحاظ نظامی هر موقع که فرمانده معظم کل قوا صلاح بداند، به وظیفه و تکلیف قانونی خود عمل می‌کنیم.
 
جانشین فرماندهی نزاجا در پاسخ به این سوال که آیا بعد از اتفاقات اخیر عراق فعالیت در مرزها برای مراقبت بیشتر شده، گفت: مراقبت‌ها را بیشتر کرده‌ایم تا در منطقه تسلط داشته باشیم و پاسخ قاطع و به موقع به تهدیدات بدهیم گرچه ما تهدیدی را متوجه مرزهای کشور خود نمی‌دانیم
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ما الحمدلله بیدارند و در رکاب ولایت و امر ولایت از هوشیاری و بیداری کاملی برخوردارند، ولی ما هم وظیفه خود می‌دانیم که آمادگی خود را حفظ کنیم.

 منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1324811