سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
رصد مداوم تهدیدها
شنبه 93/3/31 ساعت 12:1 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

پوردستان: یکی از وظایف ارتش رصد مداوم تهدیدهاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رصد مداوم تهدیدها توسط ارتش خبر داد و گفت: با این میزان آمادگی، هیچ تهدیدی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.
به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان این مطلب را هنگام بازدید از پایگاه هوانیروز کرمانشاه عنوان کرد. فرمانده نیروی زمینی در این بازدید گفت: خلبانان هوانیروز از توانمندی بالایی برخوردار هستند و تمرین های تیراندازی، پروازی و شب پرواز را به خوبی طی کرده و امروز، مانند سال های دفاع مقدس در آمادگی کامل به سر می برند.

وی ادامه داد: امروز احساس می کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد، هیچ تهدیدی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد ما تهدید کننده را پشیمان خواهیم کرد.

امیر سرتیپ پوردستان به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدیدها اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف ارتش رصد مداوم تهدیدها است و در این رابطه متناسب با تهدیدهایی که در زمین، هوا و دریا وجود دارد ظرفیت های لازم برای مقابله را ایجاد کرده است.

در این دیدار امیر خلبان «هوشنگ یاری» فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز) گفت: ما به طور مداوم آموزش هایی برای خلبانان و کارکنانی که متولی تعمیر و نگهداری وسایل پروازی هستند در مرکز آموزش و پایگاه هایمان داریم و سعی می کنیم که نتیجه این آموزش ها را در رزمایش ها و پرواز ها مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

منبع:مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1324843