سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
پدافند هوایی ارتش
پنج شنبه 93/4/19 ساعت 2:17 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر اسماعیلی:

پدافند هوایی ارتش همانند طوفانی سهمگین تهدیدات و تجاوزات دشمنان را در می‌نوردد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم دفاع مستحکم از 3600 نقطه گسترش یافته، قرار دارد و همانند طوفانی سهمگین تهدیدات و تجاوزات دشمنان را در می‌نوردد.
به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور در محفل قرآنی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) قم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری ابراز داشت: دشمن از دو زاویه تهدید و تطمیع برای مقابله با کشور‌ها استفاده می‌کند.  

 
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول مدت 35 سال هیچگاه از مواضع اصلی خود که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده عدول نکرده است، طبیعی است چنین نظامی مورد تهدید دشمنان واقع شود زیرا استکبار جهانی استقلال و آزادی و عدم وابستگی را برای کشور ما بر نمی‌تابد.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: دشمن زبون تلاش کرد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... به این مرز و بوم ضربه بزند اما هر بار با تدابیر مقام معظم رهبری و اتحاد مردم و دولت و مجلس در تلاش‌های مذبوحانه خود ناکام و رسوا شد.  
 
امیر سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه استراتژی کشور ما در مقابل دشمن دفاعی است، تاکید کرد: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم دفاع مستحکم از 3600 نقطه گسترش یافته شامل پالایشگاه‌ها، سد‌ها، نیروگاه‌ها، مراکز هسته‌ای و... که در مدت 35 سال به دست جوانان غیور ایرانی بدست آمده است، قرار دارد و همانند طوفانی سهمگین تهدیدات و تجاوزات دشمنان را در می‌نوردد.  
 
وی با بیان اینکه تعداد نقاط گسترش نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چندین برابر شده است، تصریح کرد: پدافند هوایی با ارتقاء روزافزون دانش و توان رزم خود، فضای ولایی آسمان جمهوری اسلامی را به دقت و شبانه روزی رصد می‌کند.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران ریشه در خون پاک شهیدان دارد و در راه دفاع از این مرز و بوم و دستاوردهای خون پاک شهیدان ذره‌ای اغماض نخواهیم کرد.  
 
امیر اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خود در محفل قرآنی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) - سایت شهید علی محمدی فردو- ابراز داشت: پس از گذشت قرن‌ها از نزول قرآن، این کلام الهی هنوز تازگی دارد و راهنماست و نیروهای مسلح ما با قرآن، اهل بیت (ع) و ولایت مانوس هستند.  
 
وی جنایات گروه‌های تکفیری را ناشی از برداشت غلط از قرآن و خوی ددمنشی و استکباری آنان دانست و اظهار داشت: تکفیری‌ها مصداق کامل اسلام امریکایی هستند که در پشت پرده آن فعالیت می‌کنند و به اسم اسلام به اسلام ناب ضربه می‌زنند.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) افزود: مظاهر ظلم و ستم، تبعیض و وابستگی و اهداف پلید شیطانی که این روز‌ها دیده می‌شود،‌‌ همان محتوای اسلام آمریکایی است.  
 
امیر سرتیپ اسماعیلی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص انتقال فرهنگ حماسه و ایثار و شهادت به نسل جوان ابراز داشت: انقلاب و حماسه دفاع مقدس ما برگرفته از عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) است و یادآوری پیام نهضت سرخ عاشورا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، به طور مداوم و سینه به سینه باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه می‌شود.  
 
وی با اشاره به راهپیمایی‌هایی چون حماسه 9 دی گفت: جوانانی که سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی و حتی جنایات دشمنان را درک نکرده اما درس‌های 35 سال استقامت و شعار «ما می‌توانیم» در برابر دشمنان را فراگرفته بودند، پشت سر رهبر عزیز در صحنه حضور یافتند و این حضور، حضوری دائمی و خنثی کننده دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 1322821