سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
مقام اول جهان
یکشنبه 93/5/19 ساعت 11:6 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

مقام اول جهانی برای روبات پرنده ایرانی

تیم روباتیک هوایی دانشگاه سراوان موفق به کسب جایزه نخست بهترین طراحی یکپارچه سازی سیستم های هوایی رقابت های بین المللی روباتیک هوایی در کشور چین شد.
به گزارش مشرق، در رقابت های مسابقات بین‌المللی روباتیک هوایی(IARC ) که با حضور 6 کشور جهان در شهر شانگهای چین برگزار شد؛ تیم روباتیک مکران بلوچستان با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد چابهار توانست مقام اول بهترین طراحی روبات عمود پرواز را در این رقابت ها به دست بیاورد.

گفتنی است عبدالاحد پاکباز، ناصر نصرت زهی و محمد باسط درازهی به عنوان اعضای تیم روباتیک هوایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران توانستند با حضوری مقتدرانه علاوه بر کسب مجوز شرکت در دوره های آتی مسابقات و چاپ مقالات مربوطه جایزه اول برترین یکپارچه سازی سیستم هوایی را از آن خود کند.

منطقه آزاد چابهار از نخبگان حمایت می کند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در همین رابطه ضمن تبریک به مناسبت موفقیت کسب شده توسط جوانان استان در رقابت های بین المللی روباتیک جهان اظهار داشت: جوانان این استان در زمینه های مختلف به خوبی قادر به شناساندن سطح علمی و پژوهشی شده‌اند که آینده درخشانی را برای استان رقم خواهند زد.

حامد علی مبارکی بیان داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار آمادگی خود را جهت حمایت هر چه بیشتر از نخبگان و استعدادهای درخشان منطقه جهت ارتقای سطح علمی این خطه از کشور عزیزمان را اعلام می دارد.

منبع:مشرق نیوز




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 326
کل بازدیدها: 1327146