سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
8 مانور دفاعی
یکشنبه 93/5/19 ساعت 11:7 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

8 مانور دفاعی برای زیرساخت ارتباطی کشور

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت از برگزاری 8 مانور دفاعی با هدف آماده سازی شبکه زیرساخت ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با تقویت زیرساختهای مورد نیاز، هم اکنون شبکه آمادگی مواجهه با بحران های طبیعی و سایبری را دارد.
به گزارش مشرق، حسین معدنی پور با اشاره به برپایی مانورهای دفاعی برای شبکه ارتباطات زیرساخت که با همکاری سازمان پدافند غیرعامل به اجرا درآمد، اظهار داشت: طی دو سال گذشته بالغ بر 8 مانور در این زمینه انجام و نقاط ضعف و قوت شبکه های مخابراتی و ارتباطی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در این مانورها تمامی شبکه های مخابراتی و ارتباطی کشور اعم از شبکه زیرساخت و مخابرات مورد تست و سنجش توانایی در برابر بروز بحران قرار گرفت، ادامه داد: هم اکنون با تقویت نقاط ضعف شناسایی شده، شبکه زیرساخت ارتباطی کشور آمادگی مواجهه با هرگونه بحرانی را دارد.

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید براینکه براساس ارزیابی های صورت گرفته شبکه زیرساخت در بخش انتقال، سوئیچ و دیتا با مشکل حادی مواجه نیست، گفت: بخش مهندسی عملیات این شبکه در حال تقویت است.

معدنی پور کاهش زمان بندی در مواجهه با بحران های طبیعی و سایبری را از جمله پارامترهای تقویت این شبکه عنوان کرد و گفت: براین اساس کمیته مدیریت بحران در شرکت ارتباطات زیرساخت تشکیل شده است و به جرات می توان گفت هرگونه بحرانی به راحتی در این بخش قابل کنترل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شبکه های استانی نیز باید ظرفیت و آمادگی مواجهه با بحران را داشته باشند گفت: تلاش بر این است که در صورت بروز بحران و حادثه ارتباط تا مراکز زیرساخت برقرار باشد و کاربران در زمان این وقایع بتوانند از ارتباطات کامل استفاده کنند.

منبع:مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 257
کل بازدیدها: 1325830