سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
همکاری پدافندی
چهارشنبه 93/5/29 ساعت 10:19 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

همکاری دو گروه پدافندی در نظنز و فردو

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به امضای تفاهم‌‌نامه با قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، گفت: بر این اساس قرار شد تا در نقاط حساس فردو و نطنز در جهت ایجاد دفاع هوشمند و پایدار از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم.
به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ما دشمن واحد داریم و اقدامات یکپارچه را علیه ما انجام می‌دهد ما نیز باید در همه زمینه‌های دفاعی آمادگی داشته باشیم.

وی افزود: دشمن ما از قدرت هوشمند استفاده می‌کند و ما نیز باید از یک پدافند هوشمند بهره ببریم و از آنجایی که دفاع در برابر دشمن در حوزه تهدیدات هوایی به عهده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)  و تهدیدات علیه زیرساخت‌ها به عهده پدافند غیرعامل است امروز توانستیم تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و امضا کنیم.

جلالی تأکید کرد: این تفاهم‌نامه با محور اعمال ملاحظات پدافند محور در ساخت زیرساخت‌های کشور است و بنا شد در یک هماهنگی عملیاتی بین پدافند عامل و پدافند غیرعامل نقاط ضعف یکدیگر پوشانده و نقاط قوت تقویت شود.

جلالی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه در نقاط حساس کشور مثل فردو و نطنز در جهت ایجاد دفاع هوشمند و پایدار از یکدیگر استفاده کنیم.

رئیس پدافند غیرعامل کشور گفت:‌همچنین کارگروه مشترکی در پدافند سایبری و الکترونیک ایجاد شد تا دفاع همه‌جانبه داشته باشیم.

جلالی در پایان اظهار داشت: بر این اساس در زیرساخت‌های کشوری نیز برای کاهش آسیب‌پذیری‌ها و دفاع آسانتر همکاری‌هایی دیده شده است. 

منبع: مشرق نیوز


برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 257
کل بازدیدها: 1325909