سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
تجهیزات اپتیکی
دوشنبه 93/7/14 ساعت 11:31 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

تجهیز مرزهای غربی به تجهیزات اپتیکی

فرمانده مرزبانی استان ایلام از مجهز شدن مرزهای غربی کشور به تجهیزات اپتیکی خبر داد.
به گزارش مشرق، لطفعلی پاکباز صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: کل مرزهای جمهوری اسلامی با کشورهای مختلف از جمله مرز غربی ایلام با کشور عراق در امنیت مطلوبی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: در حال حاضر امنیت مطلوبی در مرزهای کشورمان وجود دارد و با وجود حوادثی که در کشور عراق روی داد در هیچ برهه‌ای از زمان با ناامنی مرزی مواجه نشده و امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است.

وی ادامه داد: امنیت حاکم در مرزهای کشور با کشور همسایه نشاندهنده هوشیاری و توانمندی نیروهای امنیتی، مرزبانی، انتظامی و ... است و با مراقبت کامل از مرزها و امنیت آن صیانت و پاسداری می‌کنند.

این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: اجرای پایش‌های مرزی در استان ایلام بیانگر عمق امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی با کشور عراق بوده که جا دارد از مرزبانان و نیروهای امنیتی و انتظامی استان ایلام تقدیر شود.

پاکباز تصریح کرد: تاکنون کوچکترین گزارشی دال بر تعرض گروه‌های تکفیری به مرزهای غربی ایران اسلامی در استان ایلام دریافت نشده و مرزهای غربی همانند دیگر مرزهای کشورمان در امنیت بالایی برخوردارند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی با استقرار در مرزها و با استفاده از وسایل مدرن و تجهیزات اپتیکی کوچکترین تحرکات مرزی را رصد کرده و با چشمانی باز از مرزها مراقبت می‌کنند.

وی ادامه داد: مجهز شدن مرزهای غربی کشور به تجهیزات اپتیکی یکی از افتخارات مرزبانی بوده که با عنایت به وجود این تجهیزات امنیت لازم و پایدار در مرزهای کشور از جمله مرز غربی در استان ایلام برقرار است.

منبع: مشرق نیوز



 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 185
کل بازدیدها: 1324943