سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
مقابله با برنامه موشکی ایران
سه شنبه 95/11/19 ساعت 10:6 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سوء استفاده ترامپ از مسؤولین

چه کسی به آمریکایی‌ها برای مقابله با برنامه موشکی ایران خط داد؟ + عکس

درحالی که حدود 20 روز از زمان طرح موضوع مغایرت آزمایش‌های موشکی با توافق هسته‌ای می‌گذرد،‌ آمریکا‌ خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی برنامه موشکی ایران شده است.
بهانه آمریکا برای فشار بر ایران در موضوع موشکی از کجا شروع شد؟/ تکرار اظهارات برخی مسئولین ایرانی در موضوع موشکی توسط آمریکایی‌ها/ همصدایی آمریکایی‌ها با مطهری در محدود کردن توان موشکی/ پاس گلی که مطهری به آمریکایی‌ها داد/ چه کسی به آمریکایی‌ها برای مقابله با برنامه موشکی ایران خط داد؟+ عکسسرویس سیاست مشرق - برگزاری آزمایش جدید موشکی ایران طی روزهای اخیر به یکی از مهم‌ترین اخبار در رسانه‌های جهان تبدیل شده و واکنش تعدادی از مقامات آمریکایی نسبت به آن را نیز به همراه داشته است که این پرتاب را خلاف برجام دانسته و آن را بهانه ای تازه برای اقدامات و تصمیمات ضدایرانی خود قرار دادند.
 
دخالت آمریکایی ها در مسایل داخلی ایران و توان موشکی آن از جایی شروع شد که در داخل کشور تعدادی از مسئولان با درک اشتباه از شرایط حرف‌هایی زدند که مورد استفاده دشمنان قرار گرفت و در خوش بینانه ترین حالت، موجب ایجاد جو روانی علیه مردم ایران در رسانه‌های خارجی شد.
 
به عنوان نمونه در ابتدای سال جاری، یکی از مسئولین سابق کشور، در حساب شبکه اجتماعی خود پیام کنایه آمیزی نسبت به دستاوردهای دفاعی کشور منتشر کرده بود. در آن پست توئیری که بعدها و پس از اعتراضات مردمی انتسابش به آن مسئول انکار شد آمده بود: « دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها»
منبع: مشرق نیوز


 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 229
کل بازدیدها: 1327588