سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
دست برتر
پنج شنبه 91/9/9 ساعت 1:38 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

یک روز پس از بیانات رهبر انقلاب صورت گرفت
اعتراف صریح مقام آمریکایی ایران امروز دست برتر را دارد

سرویس سیاسی-
پس لرزه های جنگ غزه ادامه دارد و پس از اعلام کناره گیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از قدرت، اکنون رسانه های آمریکایی و صهیونیستی نزدیک به مراکز تصمیم گیری در واشنگتن و تل آویو اسرار یک کودتای شکست خورده را برملا کردند و از سوی دیگر بر نمایش قدرت ایران با موشک های فجر اذعان نمودند تا جایی که جان بولتون در تحلیل شرایط کنونی جمهوری اسلامی گفت ایران دست برتر را دارد.
در همین ارتباط پایگاه خبری دبکا فایل وابسته به موساد گزارش داد:جنگ 8روزه غزه میان رژیم صهیونیستی و حماس کودتایی بود که از سوی سه گروه اداره شده بود: «تامیر پاردو» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، «هاکان فیدان» رئیس دستگاه امنیتی ترکیه و «شیخ جاسم آل ثانی» نخست وزیر قطر که در راس دستگاه امنیتی آن کشور قرار دارد و با سیا هم در ارتباط نزدیکی بوده است.
دبکا در ادامه افزود: هدف آنان قطع ارتباط تهران با حماس بوده است. این کودتا بخشی از توطئه طرح ریزی شده از سوی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بوده است تا از طریق آن ادامه روند «بیداری اسلامی» مختل شود و در راستای منافع آمریکا قرار گیرد.
این گزارش در ادامه مدعی شده است شرکای اوباما در این طرح نیز مرسی رئیس جمهوری مصر، اردوغان نخست وزیر ترکیه و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده اند.
هدف اوباما از اجرای این برنامه آن بود که با اجرای عملیات «ستون ابرها»ی رژیم صهیونیستی حماس از مواضع خود عقب نشینی کند. اما تمامی این ماجرا در نهایت با شکست مواجه شد.
در همین حال، شبکه فاکس نیوز پیرامون جنگ 8 روزه غزه به مصاحبه با جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل پرداخت.
بولتون که معمولا مواضعی رادیکال علیه ایران اسلامی را بر می گزیند این بار در تحلیل جنگ غزه اذعان کرد: متأسفانه ایران بر اثر جنگ غزه قدرتمندتر از گذشته شده است.
وی گفت: من فکر نمی کنم که جنگ 8روزه مسئله ای بین حماس و اسرائیل بود، در واقع این درگیری مسئله ای میان ایران و اسرائیل بوده است.
وی افزود: ایران می داند که اسرائیل درگیر انتخابات آتی خود است و از این فرصت بخوبی استفاده کرده و از آسیب پذیری اسرائیل در این زمان بهره می برد.
وی می افزاید: «علیرغم تمرکز رسانه های ارتباط جمعی بر آتش بس در هفته گذشته، واقعیت اصلی آن است که هنوز هم مبارزه ای پنهان بر سر کسب منافع استراتژیک در خاورمیانه وجود دارد. و در این میان ایران زمین بازی را بدست آورده است.
وی افزود: طبق گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی در روز 16 نوامبر، ایران با سرعت در حال توسعه برنامه های اتمی خود می باشد بولتون در تحلیل شرایط کشورمان اذغان کرد مشخص است که ایران اکنون دست بالا و برتر را دارد.
خاطر نشان می شود رهبرمعظم انقلاب روز سه شنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش تاکید کرده بودند اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
بولتون در ادامه این مصاحبه اعلام کرد موشک های فجر5 از سوی تهران به حماس برای شلیک به سوی تل آویو داده شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بولتون در مصاحبه با فاکس نیوز جنگ اخیر غزه را آزمونی خوب برای موشک های ایرانی دانست.
وی در پایان اذعان کرده که در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی علیه ایران و پاسخ ایران در سطح منطقه ای، ارتش آن رژیم قادر به مدیریت جنگ در چنین سطحی نخواهد بود. بنابراین ایران توانایی ضربه زدن به رژیم صهیونیستی را دارد و توجه به حمله پیش دستانه ایران عنصری مهم و مدنظر هر دولتی در رژیم صهیونیستی خواهد بود.

منبع: کیهان



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329607