سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
جدیدترین موشک
جمعه 91/10/8 ساعت 11:26 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
تست موشک جدید سطح به هوای «رعد» در رزمایش ولایت 91

خبرگزاری فارس: سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 از تست جدیدترین موشک سطح به هوای این نیرو با نام «رعد» در روزهای آتی رزمایش خبر داد.


خبرگزاری فارس: تست موشک جدید سطح به هوای «رعد» در رزمایش ولایت 91

امیر دریادار رستگاری سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به تست و بکارگیری انواع تجهیزات رزم دریایی در این رزمایش، از آزمایش جدیدترین موشک سطح به هوای این نیرو به نام رعد در روزهای آینده رزمایش خبر داد و گفت: این موشک می تواند اهداف هوایی را در برد متوسط مورد هدف قرار دهد.

به گزارش فارس، سال گذشته و در خلال رزمایش دریایی ولایت 90، اولین موشک هوشمند و بومی سطح به هوای میانبرد "محراب" از شناور موشک انداز کلاس پیکان "گرز" شلیک و هدف پروازی مورد نظر را منهدم کرده بود.

محراب که به دست متخصصان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش و صنایع دفاع طراحی و تولید شده است، در صورت ایجاد اخلال و جنگ الکترونیک از سوی دشمن در هنگام شلیک می‌تواند بلافاصله منبع ارسال سیگنال‌های اخلال‌گر را شناسایی و به سمت آن تغییر جهت داده و سامانه مختل کننده را هدف قرار دهد.

از دیگر ویژگی‌های این سامانه موشکی هوشمند این است که می‌تواند هم علیه اهداف هوایی و هم اهداف سطحی عمل کرده و شناورهای متخاصم را نیز مورد هدف قرار دهد.

رزمایش تخصصی ولایت 91 از امروز به مدت 6 روز در وسعت یک میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه شمالی در حال برگزاری است.

فارس نیوز




برچسب‌ها: رزمایش

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 257
کل بازدیدها: 1325940