سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
هلی برن و مین ریزی
شنبه 91/10/9 ساعت 9:50 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
دریادار رستگاری اعلام کرد
اجرای عملیات هلی‌‌برن و مین‌ریزی شناورهای تندرو

خبرگزاری فارس: سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 از اجرای عملیات هلی‌‌برن ادوات نظامی و تجهیزات نیروها و عملیات مهم مین‌ریزی توسط بالگردها و شناورهای تندرو در مسیر یگان‌های مهاجم خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای عملیات هلی‌‌برن و مین‌ریزی شناورهای تندرو

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار امیر رستگاری سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 در دومین روز برگزاری این رزمایش گفت: اجرای عملیات هلی‌‌برن ادوات نظامی و تجهیزات نیروها به منظور اجرای عملیات در منطقه عمومی رزمایش از دیگر بخش‌های برنامه امروز این رزمایش تخصصی بود که به اجرا درآمد.

وی افزود: پرواز و حرکت همزمان بالگردهای نیروی خودی در یک کریدور هوایی و پشتیبانی از شناورهای سطحی و زیرسطحی یکی دیگر از مراحل دومین روز از رزمایش دریایی ولایت 91 بود.

رستگاری تاکید کرد: همچنین عملیات مهم مین‌ریزی توسط بالگردها و شناورهای تندرو در مسیر یگان‌های مهاجم انجام شد. این عملیات با هدف انهدام شناورهای سطحی و زیرسطحی نیروی مهاجم که قصد نفوذ به آبهای سرزمینی نیروی خودی را داشتند، با موفقیت کامل به انجام رسید.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 ادامه داد: با نزدیک شدن نیروهای مهاجم به سواحل داخلی، یگان‌های پدافندی نیروی خودی از طریق هوا، زمین و دریا عملیات خود را آغاز کرده و از نفوذ دشمن به سواحل و حریم آبهای داخلی جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این مرحله از رزمایش، یگان‌های نیروی خودی مستقر در پایگاه‌ها، به محض نفوذ نیروهای مهاجم به آبهای سرزمینی وارد عمل شده و عملیات دفاع ساحلی را طراحی و به اجرا گذاشتند. شناورهای سطحی نیروی خودی نیز در منطقه عمومی رزمایش، با نیروهای مهاجم درگیر شده و ضمن اجرای تیراندازی‌های متناوب و غافلگیرانه موجب متواری شدن این نیروها از منطقه شدند.

فارس نیوز




برچسب‌ها: رزمایش

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1325954