سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
رزمایش های ایران
سه شنبه 91/7/11 ساعت 10:51 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
نقدی در گفتگو با مهر:
رزمایش های ایران اعلام آمادگی از حریم امت اسلام و ملت هاست
شهرری - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پیام رزمایش های جمهوری اسلامی ایران، اعلام آمادگی برای دفاع از حریم امت اسلام و ملت هاست.

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ملت ما اهل گفتگو، منطق و استدلال است که با گذشت 33 سال هنوز خواسته خود و حقیقت را فریاد زده و در اوج مظلومیت، عدالتخواهی و آزادیخواهی دارد.

وی اضافه کرد: ملت ما از همه مستکبران می خواهد که اسلحه های زورگویی را زمین بگذارند و به عدالت روی بیاورند.

نقدی همچنین در خصوص اهانت به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) نیز تأکید کرد: مستکبران باید بدانند که اگر به توهین خودشان ادامه بدهند و به ساحت مقدسات ما جسارت کنند، ملت ما ساکت نمی ماند؛ آماده فرمان ولی امرمان بوده و خودمان را هرروز آماده تر می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر دشمنان ما به زورگویی خودشان ادامه دهند، ما نیز با زور و قدرت از حقمان دفاع می کنیم.

سردار نقدی در خصوص آمادگی بسیج بیان کرد: امروز بسیج در اوج آمادگی بوده و ما هیچ گاه  طی سالهای گذشته چنین آمادگی را نداشتیم و اگر در 15 سال پیش می خواستیم یک رزمایش برگزار کنیم، کل سازمان بسیج درگیر می شدند.

وی در پایان گفت: ما در تمام استانها رزمایش داریم که نزدیک به 7 هزار گردان عاشورا در استانهای دیگر سازماندهی می شوند و بیش از 650 گردان واکنش سریع بیت المقدس در این رزمایشها خود را آماده کرده اند و تلاش می شود در سال آینده این اقدامات گسترش یابند.

 

منبع: خبرگزاری مهر



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 194
کل بازدیدها: 1330099