سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
دزدان دریائی
سه شنبه 91/7/11 ساعت 10:56 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
دریادار سیاری در گفتگو با مهر:
قادر به تامین امنیت اقیانوس هند در برابر دزدان دریایی هستیم               
سمنان - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ما به خوبی قادریم امنیت منطقه را حفاظت کنیم، تصریح کرد: ما بر دزدان دریایی کاملا مسلط هستیم و کشتی‌های خود را به سلامت از دریاها می‌گذرانیم و قادریم امنیت اقیانوس هند را نیز در برابر دزدان دریایی تامین کنیم.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تصریح بر اینکه کسی جرات حمله و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت، گفت: ما جان بر کفان و خادمین ملت شریف ایران، در برابر هر تهدید و در مقابل هر کس آمادگی دفاع از تمام مرزهای کشورمان را داریم.

وی تاکید کرد: امروز همه دنیا ما را تهدید می کنند اما جرأت عمل کردن ندارند، چرا که می دانند آزموده را باز آزمودن خطاست و می دانند حمله به ایران جواب نمی دهد.

امیر دریادار سیاری افزود: آنچه در محاسبات آمریکا و غرب در دفاع مقدس و تاکنون مشاهده می شود، نقص در شناخت مردم ایران است و این اشتباه همواره تکرار می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آنها مستکبر و زورگویانی هستند که نمی دانستند که حس کشور دوستی و اعتقادات دینی قوی مردم ایران آنها را شکست خواهد داد و به پشت مرزها برمی گرداند.

وی اظهار داشت: امروز تمام آموزش‌های مورد نیاز و مطابق با پیشرفته‌ترین فناوری ها در کشور انجام می‌شود و از نظر آمادگی تجهیزات نظامی، تعمیر و نگهداری و ساخت زیردریایی‌ها و ناوهای جنگی و اقسام هواپیماها و بالگردها و یگان‌های موشکی و عملیات‌های ویژه در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.

سیاری عنوان کرد: آنهایی که به دشمن ما در هشت سال دفاع مقدس برای حمله به ایران کمک کردند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را با شکست روبرو کنند دیدند که چه اتفاقی افتاد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ما به خوبی قادریم امنیت منطقه را حفاظت کنیم، تصریح کرد: ما بر دزدان دریایی کاملا مسلط هستیم و کشتی‌های خود را به سلامت از دریاها می‌گذرانیم و قادریم امنیت اقیانوس هند را نیز در برابر دزدان دریایی تامین کنیم.

امیر دریادار سیاری، که برای آئین گرامیداشت یاد فرمانده شهید دریا دل محمد ابراهیم همتی به سمنان سفر کرده بود در پایان اظهار داشت: این فرمانده با غیرت با عملیات قهرمانانه مروارید در تاریخ ماند و حماسه ساز شد و مانند ستاره ای همیشه در تاریخ خطه و مردم سمنان می درخشد.

منبع: خبرگزاری مهر



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 1330109