سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
رعب دشمنان
پنج شنبه 91/11/26 ساعت 11:16 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
نسخه چاپیارسال به دوستان
بخشدار آبپخش:
رزمایش الی بیت‌المقدس موجب رعب دشمنان است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: اجرای رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس در بوشهر برای دوستان ایران اسلامی مایه دلگرمی و برای دشمنان رعب‌آور و وحشت‌آور خواهد بود.

خبرگزاری فارس: رزمایش الی بیت‌المقدس موجب رعب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول 34 سال عمر پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف علمی بوده‌ایم و همه این دستاوردها ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است.

بخشدار آبپخش ادامه داد: ثمرات نظام مقدس ایران اسلامی روز به روز در سطح جامعه جهانی فراگیرتر و گسترده‌تر شده و با پافشاری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی به اهداف خود در سطح جهان خواهیم رسید.

وی به رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این رزمایش بزرگ 20 هزار نفری با حضور پرشور و شعور بسیجیان استان در حال برگزاری است.

خرم‌روز، این رزمایش را نمودی از توان رزمی و تاکتیکی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با اجرای برنامه‌های مختلف، توان رزمی و تاکتیک‌های لازم نمایش داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای رزمایش‌های باشکوهی همچون رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس آمادگی‌های لازم نظامی برای عموم مردم در عرصه‌های نظامی را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: ملتی که بخواهد توان داشته باشد در مقابل آفندها و عملیات‌های روانی و نظامی دشمن مقابله کند، باید خود را از هر جهت آماده مقابله کند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: اجرای رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس در بوشهر برای دوستان ایران اسلامی مایه دلگرمی و برای دشمنان رعب‌آور و وحشت‌آور خواهد بود.

خرم‌روز در پایان گفت: بسیجیان آبپخش در این رزمایش، حضوری گسترده و پرشور دارند که شاهد حضور 100 نفر از بسیجیان شهر آبپخش در این رزمایش خواهیم بود.

منبع: فارس نیوز




برچسب‌ها: رزمایش

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1326056