سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
زیردریائی جدید و دستاوردهای نوین راداری
چهارشنبه 91/12/2 ساعت 12:42 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار وحیدی در جمع خبرنگاران خبر داد

رونمایی از زیردریایی جدید و دستاوردهای نوین راداری

وزیر دفاع از رونمایی زیردریایی جدید و دستاوردهای نوین راداری در ماه‌های آتی خبر داد و با اشاره به شهادت سردار شاطری گفت: تروریسم در عرصه‌های مختلف چه تروریسم پهپادی و چه غیر آن از سوی آمریکا و مزدوران آن دیده می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد وحیدی" در حاشیه همایش سراسری فناوری سیستم‌های راداری، در جمع خبرنگاران رادار را دستاوردی مهم دانست و با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم، تحولی در سیستم‌های راداری  ایجاد شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نیز پیشرفت‌های مهمی در سیستم‌های رادار هم در حوزه نظامی و هم غیرنظامی داشته است.

وزیر دفاع افزود: طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران هم در حوزه استراتژی‌های دفاعی و هم در مصارف غیرنظامی، پیشرفت‌های خوبی را در حوزه رادار با فرکانس‌ها و طول بردهای مختلف داشته و رادارهای پیشرفته‌ای را که توانمندی‌های ارزشمندی را نشان می‌دهد تولید کرده است.

سردار وحیدی با اشاره به مصارف سیستم‌های راداری در حوزه‌های کشف، شناسایی، رهگیری و کنترل آتش تصریح کرد: همایش امروز، گام‌های آینده را در این حوزه نشان می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران در این حوزه مهم نیز مانند سایر حوزه‌ها موفق بوده و اهداف خود را محقق می‌کند.

وی درباره رونمایی از دستاوردهای جدید در حوزه دفاعی گفت: هم در حوزه رادار و هم در حوزه سایر محصولات دفاعی، دستاوردهای جدیدی ان‌شالله در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد؛ از جمله این که ناوشکن جماران 2 پیشرفته به آب‌اندازی می‌شود.

وزیر دفاع ادامه داد: همچنین شناور پرنده با تعریف جدید و به شکل تهاجمی و نیز زیردریایی جدید ما در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

سردار وحیدی در ادامه با اشاره به شهادت "سردار شاطری" اظهار داشت: تروریست‌ها در همه جا حضور دارند و جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریست‌ها بوده است.

وی افزود: تروریست‌ها به عنوان مشکل جامعه جهانی بوده و متاسفانه مورد حمایت نظام سلطه قرار دارند و به رغم برخی ادعاهای مبارزه با تروریسم از سوی غرب، تروریسم در عرصه‌های مختلف چه تروریسم پهپادی و چه غیر آن از سوی آمریکا و مزدوران آن دیده می‌شود.

وزیر دفاع تصریح کرد: به شهادت رساندن سردار شاطری نیز یکی دیگر از انواع تروریسم بوده و آن‌ها سردار بزرگی که به مستضعفین و محرومین خدمت می‌کرد را به شهادت رساندند. قبلا نیز افراد خدوم به ملت‌ها که در دل مردم جای داشتند مغضوب نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی بوده‌اند، که البته ما شهادت این مردان بزرگ و سرداران رشید افتخار می‌کنیم.

سردار وحیدی همچنین در همایش امروز با اشاره به پیشرفت‌های راداری جمهوری اسلامی ایران، از تولید رادارهای کشف ماهواره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تولید رادارهای ما در آینده به برد بالای 1000 کیلومتر می‌رسد که بر اساس کشف ماهواره‌ها و همچنین سایر دستاوردها خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 143
کل بازدیدها: 1326157