سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
روش نوین نبرد
دوشنبه 91/12/7 ساعت 12:42 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سرلشکر باقری عنوان کرد
اجرای روش‌های نوین نبرد براساس تهدیدهای جدید دشمن در رزمایش پیامبر اعظم 8

خبرگزاری فارس: معاون ارکان و امور مشترک ستادکل نیروهای مسلح گفت: در رزمایش پیامبر اعظم 8 روش‌های نوین نبرد براساس تهدیدهای جدید علیه کشور توسط نیروهای زمینی سپاه اجرا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: اجرای روش‌های نوین نبرد براساس تهدیدهای جدید دشمن در رزمایش پیامبر اعظم 8

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی درباره اهداف برگزاری این رزمایش گفت: هدف از برگزاری رزمایش‌ها در برهه صلح، حفظ و ارتقاء آمادگی دفاعی نیروهای مسلح است.

 

به گفته وی، در این رزمایش روش‌های جدید نبرد براساس تهدیدهای جدید علیه کشور توسط نیروهای زمینی سپاه اجرا خواهد شد.

 

سرلشکر باقری با اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف یگان‌های شرکت کننده و همچنین اقدامات و ابداعات جدیدی که در این رزمایش به نمایش گذاشته شده است تصریح کرد: این رزمایش بر اساس راهبرد تعیین شده دفاعی کشور و در راستای حفظ و ارتقاء آمادگی‌ها صورت می پذیرد.

 

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و پی گیری روش های القاء و بزرگنمایی در هنگامه برگزاری رزمایش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در راستای دشمنی با انقلاب اسلامی و مقابله با نظام و ملت ایران همواره در پی بزرگنمایی رزمایش های نیروهای مسلح و القا ایران هراسی و سپاه هراسی در دنیا می باشد.

 

سرلشکر باقری در پایان با تاکید بر این که رزمایش های نیروهای مسلح همواره دارای پیام صلح و دوستی در کشورهای منطقه و به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی و توان نیروهای مسلح برابر دشمن بوده است، در تشریح دلایل انتخاب نقطه منطقه عمومی کرمان برای اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 تصریح کرد: پرهیز از مخاطره آفرینی برای مردم، دوری از مناطق پروازی و نیز مناطق مرزی و مشارکت دادن نیروها و یگانهای مختلف در راستای حفظ و نمایش آمادگی های دفاعی و همچنین شبیه سازی مناطق دفاعی و تهدیدات احتمالی از جمله دلایل انتخاب مناطق در اجرای رزمایش‌ها است.

منبع: فارس نیوز

 



برچسب‌ها: رزمایش

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1326041