سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
مات شدن دشمنان
چهارشنبه 91/12/9 ساعت 4:0 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

وزارت اطلاعات بار دیگر دشمنان انقلاب را مات کرد

مستند «مثلث» پیرامون مصاحبه با محمود زمانی به عنوان بخش مهمی از پروژه های سیاسی- امنیتی و اطلاعاتی غرب و نقطه ثقل سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس دوشنبه شب از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.
این بار پس از پخش مستندهای «الماسی برای فریب» و «هدیه برگشتی» محمود زمانی در مستند «مثلث» گفت: دقیقا من وسط یک مثلثی بودم که 3 راس داشت و همزمان عنصر مورد اعتماد3 گروه بودم، سرویس های اطلاعاتی غرب شامل آمریکا و انگلیس، اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج کشور و همچنین جریان داخلی مربوط به فتنه 88 و سران این جریان.
محمود زمانی آنچنان با اپوزیسیون خارج از کشور ارتباط داشت که امیرحسین جهانشاهی از لیدرهای ضد انقلاب در شاخه وابسته به رژیم صهیونیستی از او به عنوان مشاوری امین یاد کرده است.
زمانی درباره نحوه ورود خود به حیات خلوت ضد انقلاب نیز می گوید: به خاطر سوابق کاری خانوادگی در زمینه نفت، نمایندگی چندین شرکت نفتی در زمینه تجهیزات و حفاری نفت را برعهده داشتم و با شرکت های فرانسوی و انگلیسی در زمینه تولیدات تجهیزات نفت کار می کردم.
زمانی از طریق فردی به نام فواد نونو با علیرضا نوری زاده یکی از عناصر ضد انقلاب و وابسته به سرویس های اطلاعاتی غرب ارتباط برقرار کرد، و به سرعت با جذب وی اجازه حضور در جلسات ضد انقلاب را پیدا می کند.
ارتباط نزدیک محمود زمانی با مهدی کروبی از سران فتنه، وی را به نقطه امید ضد انقلاب بدل می کند، وی در این زمینه می گوید: در قضایای سال 88 من به عنوان رابط آقای کروبی و آقای اردشیر امیرارجمند به عنوان نماینده آقای موسوی به عنوان رابط با خارج از کشور و اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بودیم؛ من در داخل مرتب با آقای کروبی ملاقات می کردم و نظرات اپوزیسیون خارج از کشور را به وی منتقل می کردم و همچنین نظرات کروبی رو به اونها؛ ملاقات های من با آقای کروبی کاملا در یک فضای خصوصی برگزار می شد و ایشون اجازه نمی داد که کس دیگه ای در جلسات ما حضور داشته باشد و مطالبی داشتیم که باید با هم چک می کردیم و من نظرات ایشون رو به خارج منتقل می کردم.
در ادامه محمود زمانی از طریق نوری زاده با امیرحسین جهانشاهی نیز ارتباط برقرار می کند، جهانشاهی نیز پس از انجام تست های امنیتی خود زمانی را وارد تیم نزدیکان خود می کند و او را در جریان طرح محرمانه دولت در تبعید قرار می دهد.
از طریق جهانشاهی، زمانی منشور 12صفحه ای دولت به اصطلاح در تبعید را دریافت کرده و آن را در اختیار مهدی کروبی از سران فتنه قرار می دهد.
جهانشاهی با اعتماد مطلقی که به زمانی پیدا می کند او را در جریان استرس و اضطراب خود از قرار گرفتن در تور امنیتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی قرار می دهد.
در ادامه این ارتباطات کروبی از زمانی درخواست می کند تا هزینه های مربوط به دفترش را تامین کند، زمانی نیز این درخواست کروبی را با جهانشاهی در میان می گذارد و جهانشاهی نیز به زمانی می گوید: اگر آقای کروبی شخصا کسی را معرفی کند من حاضر به هرگونه پشتیبانی و پرداخت مالی هستم.
در ادامه ارتباطات زمانی گسترش می یابد و در جریان سناریوی ضد انقلاب برای 22خرداد90 که قرار بود با دعوت فتنه گران تظاهرات و آشوب های خیابانی ایجاد و ادامه یابد او با سیستم های جاسوسی آمریکا و انگلیس نیز نزدیک شده و ارتباط برقرار می کند.
زمانی در طول 2 سال در بیش از 15 جلسه مشترک با رامین عسگرد و خانم کالین مسئول میز ایران در دوبی حضور پیدا می کند، این دو در واقع افسران اطلاعاتی سیا بودند.
محمود زمانی حتی با آلن امیر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا که از افسران ارشد سازمان سیا بود ارتباط برقرار کرده و در جلساتی که وی حضور دارد شرکت می کند.
ارتباط زمانی با ضلع سوم مثلث یعنی ستاد داخلی فتنه باعث می شود تا او به یکی از سرپل های ارتباطی میان داخل و خارج تبدیل شود و درخواست های داخلی به خارج منتقل می شود.
زمانی در این زمینه می گوید: کروبی به عنوان یکی از لیدرهای مخالفان ایران در نامه 22فوریه خود از ما برای برگزاری یک رفراندوم ملی بدون دخالت شورای نگهبان کمک خواست.
در این ارتباط گیری ها سفارت انگلیس در تهران هم نقش مکمل ایفا می کند.
با همه تمهیدات صورت گرفته عملیات های پیچیده نفوذ و استفاده بهنگام از حفره های اطلاعاتی توسط دستگاه امنیتی کشورمان باعث می شود که نه تنها دشمن ملت مبهوت و سرخورده شود بلکه این توطئه های بزرگ در نطفه خفه می شود و میاندار و یکی از بازیگران اصلی این مثلث در تهران گوشه هایی از این واقعیات را رونمایی می کند.
اما ارتباط هایی که بعد از پخش این مستند انکار خواهد شد تا چند روز پیش هم ادامه داشته و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دستگاه امنیتی کشور قرار داده است.
براساس گزارش باشگاه خبرنگاران، در نهایت باید گفت این روایت که چگونه زمانی از مثلث خارج می شود و روی این صندلی قرار می گیرد، داستان مفصلی دارد اما این واقعیت که نفر بعدی که در این اتاق و روی این مبلمان خواهد نشست و پروژه های دیگر ضدانقلاب را روی دایره خواهد ریخت واقعیتی است که باید از لفظ «قریب الوقوع» برای آن استفاده کرد.
گفتنی است در واکنش به این مستند سایت منتسب به مهدی کروبی منفعلانه و شتابزده خواستار محاکمه خیانتکاران شد!
این سایت که با هزینه های مالی غرب و از خارج از کشور اداره می شود درخواست جالبی را مطرح کرد و از مسئولان خواست تا برای اثبات مطالب عنوان شده در مستند مثلث، دادگاهی عمومی برگزار شود تا خیانتکاران به سزای اعمال خودشان برسند.

منبع: کیهان



برچسب‌ها: وزارت اطلاعات

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1326079