سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
قرارگاه های شبانه روزی دشمن
جمعه 91/12/18 ساعت 3:28 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سرلشکر باقری در همایش دفاع ملی، دفاع همه جانبه
دشمن قرارگاه‌های شبانه‌روزی برای تهدید نظامی و غیرنظامی علیه ایران سازماندهی کرده است

خبرگزاری فارس: معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن قرارگاه‌های کامل و شبانه‌روزی برای تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی و ... علیه انقلاب اسلامی سازماندهی کرده است.

خبرگزاری فارس: دشمن قرارگاه‌های شبانه‌روزی برای تهدید نظامی و غیرنظامی علیه ایران سازماندهی کرده است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در همایش دفاع ملی دفاع همه جانبه که عصر امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: دفاع همه جانبه یعنی بهره‌گیری از همه توان کشور برای دفاع از کشور.

وی افزود: امروزه تهدیدات و فرصت‌های بسیار متنوعی علیه ما از بُعد نرم تا سخت وجود دارد و دشمن قرارگاه‌های کامل و شبانه‌روزی برای تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی و ... سازماندهی کرده و از تمام توان دنیای استکبار علیه ما استفاده می‌شود.

باقری ادامه داد: از طرف دیگر فرصت‌های بسیاری در اختیار کشور ما است و همچنین بیداری اسلامی با ابعاد گوناگونش آغاز شده و هیچکس توان مقابله با آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این همایش ابتدا لازم بود ادبیات دفاع همه جانبه را تبیین کنیم که مقالات خوبی ارائه شد. همچنین تبارشناسی و کنکاشی در بیانات امام و مقام معظم رهبری در خصوص دفاع همه‌جانبه صورت گرفت و کارگروه‌های علمی مختلفی در حوزه‌های گوناگون تشکیل و مقالات دریافتی بررسی شد.

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در موضوع دفاع همه جانبه مسئله اساسی، فرهنگ‌سازی و همگان‌سازی گفتمان مربوط به دفاع همه جانبه در کشور است که توسعه ادبیات دفاع همه جانبه دستاورد مهم این همایش بود.

باقری ادامه داد: راهکارهای مناسبی برای ساماندهی مصرف در کشور و توجه به تولیدات و کاهش واردات برای یک جهاد اقتصادی در کارگروه اقتصادی همایش دفاع ملی، دفاع همه جانبه ارائه شد.

وی با بیان اینکه به فرهنگ دفاع ملی و دفاع همه جانبه باید ارتقاء پیدا کند، اظهار داشت: رسانه ملی می‌تواند این گفتمان را به سطح ملی بیاورد.

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: توسعه مشارکت نیروهای مسلح در توسعه کشور در صورتی که به توان نظامی‌شان لطمه نزند می‌تواند در دفاع همه جانبه نقش مؤثر داشته باشد.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 326
کل بازدیدها: 1327118