سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
خبرهای دفاعی دی ماه 91 - 2
شنبه 92/1/10 ساعت 8:46 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

قسمت دوم

مقابله یگان‌های عملیات ویژه و تفنگداران نیروی دریایی با نیروهای متخاصم

سخنگوی رزمایش تخصصی ولایت 91 نیروی دریایی ارتش گفت: پس از نزدیک شدن یگان‌های مهاجم به خطوط دفاعی نیروهای خودی، یگان‌های تکاور تفنگدار و عملیات ویژه به منظور مقابله با آن‌ها در سراسر سواحل مستقر شدند.

آمادگی تفنگداران نیروی دریایی ارتش برای دفاع نقطه‌ای از سواحل کشور
جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) با اشاره به استقرار یگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش در قسمت‌هایی از سواحل دریای عمان گفت: ماموریت اصلی در این مرحله از عملیات این است که در برابر هرگونه نیروی مهاجمی که تا عمق 24 مایلی وارد محوطه آب‌های سرزمینی ما می‌شود، وارد عمل شده و از خود دفاع کنیم.

اگر ولایت‌فقیه نبود فتنه 88 جز با هزاران کشته و شکاف عمیق بین ملت ختم نمی‌شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه توانستیم بدون کوچکترین شکاف با حفظ وحدت ملی و حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب از این فتنه عبور کنیم، نشانه ای از اعجاز مدیریت ولایت فقیه است.

عملکرد تفنگداران دریایی در رزمایش تخصصی ولایت 91
جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) ارتش با اشاره به عملیات این تیپ در سومین روز از رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: اوج آموزش‌های مبتنی بر عمل ما هر ساله در رزمایش‌هایی که از ستادهای بالاتر برنامه‌ریزی می‌شود، صورت می‌گیرد و الحمدالله امروز توانستیم در این عملیات‌ها موفق عمل کنیم.

بسیج در پیروزی مردم بر فتنه 88 نقش محوری داشت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیج برای مقابله با فتنه‌های آینده باید دشمن شناسی، موقع‌شناسی و بصیرت را در خود تقویت کند.

حملات سنگین موشکی علیه نیروهای مهاجم/ انهدام هدف واقعی توسط اژدر
سخنگوی رزمایش تخصصی ولایت 91 از اجرای حملات سنگین موشکی و پرتاب‌های موفقیت‌آمیز از روی شناورهای نیروی دریایی ارتش در چهارمین روز از این رزمایش علیه نیروهای مهاجم خبر داد.

انهدام پهپادهای نیروی مهاجم با آتش پرحجم نیروهای خودی/ شلیک موشک کروز "نصر"
همزمان با چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 91، پهپادهای نیروی مهاجم بر فراز ساحل و دریا مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

سخنان فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، بیشتر به دروغ ژانویه شبیه است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون تهدیدات امیراشل فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت: سخنان فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، بیشتر به دروغ ژانویه شبیه است.

آمادگی بیمارستان منطقه یکم نیروی دریایی برای پذیرش بیماران نیازمند
رئیس بیمارستان منطقه یکم نداجا با اشاره به اهداف بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش در اجرای طرح مردم‌یاری در رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: ویزیت رایگان مردم مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها است، لذا با یک تیم تخصصی در روستاهای محدوده عمومی رزمایش حضور یافته‌ایم.

جایگاه "نیروی قدس" قابل خدشه‌ نیست/ کانادا دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اهانت اخیر کانادا نسبت به نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که البته موجب تأسف است که چطور کشوری تمام حیثیت خود را در گرو خدمت به صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

تمامی یگان‌های نیروی دریایی ارتش به سامانه‌های "جنگ الکترونیک" مجهز شدند
سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تمامی یگان‌های سطحی و زیرسطحی خود را به سامانه‌های جنگ الکترونیک مجهز کرده است.

موشک‌های برد بلند "نور" و "قادر" با موفقیت شلیک شدند

سخنگوی رزمایش دریایی تخصصی ولایت 91 با اعلام خبر پرتاب موفقیت‌آمیز موشک‌های برد بلند "نور" و "قادر" گفت: در پنجمین روز از رزمایش، نیروهای خودی با ادامه حملات موشکی علیه نیروهای مهاجم آنها را به طور کامل از بین بردند.

تأکید رهبری بر متحرک‌سازی سامانه S200

فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه سیستم پدافند هوایی برای اولین بار توسط "شهید ستاری" متحرک‌سازی شد، گفت: در دیداری که آبان ماه امسال با فرمانده معظم کل قوا داشتم، پنج بار نام این شهید بزرگوار آورده و از ما خواسته شد تا درمورد سامانه S200 نیز این متحرک‌سازی صورت گیرد.

زیرسیستم‌های "باور 373" در مرحله آزمایش قرار گرفت/ رونمایی پروژه‌های شگفت انگیزتر از باور 373
فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از آزمایش زیرسیستم‌های سامانه پدافندی "باور 373" توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: پیشرفت‌های زیادی در این زمینه حاصل شده است.

"جنگ 8 روزه" نشانگر عزت فلسطین و حقارت رژیم صهیونیستی

امام جمعه موقت تهران گفت: جنگ 8 روزه غزه انفجاری در جهان علیه رژیم جعلی صهیونیستی بود، به طوری که صهیونیست‌ها ملتمسانه از جبهه‌های مقاومت فلسطین درخواست توقف جنگ را کردند.

ویژگی‌های موشک کروز "قادر" تشریح شد
ویژگی‌های موشک کروز "قادر" که در "رزمایش تخصصی ولایت 91" مورد استفاده قرار گرفت، از سوی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جانشین وی تشریح شد.

نقش "آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش" در رزمایش تخصصی ولایت 91
فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش سامانه‌های آماد و پشتیبانی در رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: سامانه‌های آماد و پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مناطق مورد نظر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

جدیدترین بالگرد رزمی کشور با نام طوفان 2 عملیاتی شد + عکس
با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بالگرد پیشرفته رزمی "طوفان 2" ساخت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع به بهره‌برداری رسید.

رزمایش ولایت 91 نشانه اقتدار نیروی دریایی و بومی‌سازی تجهیزات نظامی ایران
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش ولایت 91 را نشانه توانمندی نیروی دریایی و اتکای آنها به دانش و تعهد و تجهیزات بومی دانست.

شکار دو فروند پهپاد RQ توسط ارتش
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش از شکار دو فروند پهپاد از خانواده RQ توسط پدافند ارتش خبر داد.

"نیروی قدس سپاه" الگویی برای کشورهای اسلامی است/ انتقام‌گیری غرب از ایران
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مجموعه سپاه و نیروی قدس با توانمندی‌های علمی و تجربه‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس و جنگ نرم با دشمنان کسب کرده، مدل و الگویی برای دیگر کشورها است تا آنها نیز بتوانند از دین و مرام‌شان در مقابل دشمنان اسلام دفاع کنند.

خلبان شجاع شهید "حسین خلعتبری‌" مردانه قامت راست کرد تا ما قامت خم نکنیم
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی به یادواره‌ امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری و 267 شهید دفاع مقدس شهرستان رامسر اعلام کرد: خلبان شجاع حسین خلعتبری‌، تیزپروازی که در راه عزت‌، شرف و کیان اسلام‌، انقلاب و ایران سرافراز تا آخرین لحظه حیات پربرکتش مردانه قامت راست کرد، تا ما قامت خم نکنیم.

فرمانده‌ای که نیروی هوایی ارتش را متحول کرد

طرح‌ها و برنامه‌هایی که شهید ستاری ارائه می‌داد بسیار منطقی، عمل، کاربردی و مؤثر بود؛ از این رو در سال 1364 به سمت معاونت طرح و برنامه نیروی هوایی برگزیده شد و به علت لیاقت و کاردانی و شایستگی که از خود نشان داد، در بهمن ماه سال 1365 با درجه سرهنگی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد و تا هنگام شهادت، عهده‌دار این مسئولیت بود.

راه‌اندازی خط تولید هواپیماهای بزرگ مسافربری/ ایجاد پایگاه‌های هوایی ایران در سایر کشورها

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از ایجاد پایگاه‌های صنایع هوایی ایران در کشورهای دیگر خبر داد و گفت: ان‌شاءالله خط تولید هواپیمای بزرگ مسافربری تا دو سال آینده در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

چه پهپادهای آمریکایی دیگری ممکن است در اختیار ایران باشند؟ + فیلم و تصاویر
در پی اعلام نیروی هوایی ارتش مبنی بر شکار دو پهپاد پیشرفته دیگر آمریکایی، باشگاه خبرنگاران در سری گزارش‌هایی قصد دارد مشخصات پهپادهای آمریکایی مستقر در منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

تأثیر حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده معظم کل قوا بر آمادگی نیروی دریایی

سرپرست هیئت بازرسین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عنایت‌های مستقیم و بی‌دریغ فرمانده معظم کل قوا به این نیرو گفت: خوشبختانه نیروی دریایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت دریایی و ملی کشور، دارای توانمندی بسیاری است.

عمق استراتژیک نبرد ما در کنار کاخ سفید است/ امسال فتنه قبل از انتخابات است
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با اشاره به شش گام آمریکایی‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و همراهی فتنه و انحراف در انتخابات آینده گفت: آمریکا ضربات زیادی از بیداری اسلامی خورده و عمق استراتژیک نبرد ما در کنار کاخ سفید قرار گرفته است.

موشک غیرقابل رهگیری "نور" با توان تخریبی بالا هر هدفی را غرق می‌کند
جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های موشک نور گفت:‌ این موشک به گونه‌ای طراحی شده که با پرتاب آن از شناور، دیگر از سوی دشمن، قابل رهگیری نیست و با توان تخریبی بالا هر هدفی را غرق می‌کند.

ایران اجازه تضعیف جریان مقاومت را نمی‌دهد/ آمریکا به وسیله القاعده ناامن خواهد شد
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه تروریسم دست‌ساز آمریکا، ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق، باید منتظر اقدامات جنایتکارانه دست‌پروردگان خود باشند، گفت: القاعده دیر یا زود محیط آنها را ناامن خواهد کرد. ...



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 1328554