سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
فرصت به تجاوز دشمن
پنج شنبه 92/1/29 ساعت 12:0 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد
ارتش لحظه‌ای فرصت برای تجاوز به دشمن ‌نمی‌دهد / تجهیزات نوین در انتظار دشمن متجاوز

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ‌‌از زمین، هوا و دریا و با تجهیزات نوین لحظه‌ای فرصت برای تجاوز به دشمن ‌نمی‌دهد.

خبرگزاری فارس: ارتش لحظه‌ای فرصت برای تجاوز به دشمن ‌نمی‌دهد / تجهیزات نوین در انتظار دشمن متجاوز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمدرضا پوردستان ساعاتی پیش در مراسم تجدید میثاق فرماندهان، مسئولان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام، 29 فروردین ماه را روز حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این نیرو در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بیش از 48 هزار نفر از سربازان خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شدن 29 فروردین ماه با تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: نهضت انقلاب امام باعث عزت و اقتدار اسلام در قرن اخیر شد.

وی در ادامه پیروی از ولایت فقیه و حضور روحانیون در صحنه را مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند و تاکید کرد: دور اندیشی نظام سبب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد و حضور پرشور مردم در صحنه ناکارآمدی رژیم ستم‌شاهی را به ارمغان آورد.

سخنرانی امیر پوردستان در  حرم امام (ره)

پوردستان گفت: پیوستن نیروهای ارتش به مردم پیروزی انقلاب اسلامی را محقق کرد و در دوران انقلاب با تمام توان نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت.

وی در ادامه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را نخستین یگان نظامی در مقابل ضد انقلاب در جبهه‌های جنگ سرد و نرم دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات و نیروهای غیور خود دشمنان نظام را در عرصه‌های مختلف به زانو درآورد.

فرمانده نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستادگی در برابر 12 لشکر زرهی دشمن را از جمله افتخارات این نیرو در دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پرتلاش ارتش در عرصه‌های مختلف نظام از افتخارات زیادی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش در ادوار مختلف از زمین، هوا و دریا و به کارگیری تجهیزات نوین لحظه‌ای فرصت برای تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی را نداد.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 185
کل بازدیدها: 1324926