سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
رونمایی
شنبه 92/1/31 ساعت 10:0 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
با حضور امیر پوردستان؛

دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

سه دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مخابرات، شبیه‌ساز و پدافند هوایی، صبح امروز با حضور امیر پوردستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در مراسمی که صبح امروز (شنبه 31 فروردین) با حضور امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، از سه دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مخابرات، شبیه‌ساز و پدافند هوایی رونمایی به عمل آمد.

یکی از  این دستاوردها شامل بی‌سیم دستی "فدک" است که دارای شعاع پوشش آنتن 38 درجه، 500 متر برد در فضای آزاد و 200 متر برد در درون ساختمان است.

همچنین "شبیه‌ساز تانک T-72" با قابلیت شبیه‌سازی در شب و روز، قابلیت شبیه‌سازی تمام شرایط آب و هوایی و قابلیت شبیه‌سازی کار با کنترل آتش و کلیه سامانه‌های داخل تانک، از دیگر دستاوردهای رونمایی شده است.

دستاورد دیگر لانچر 4 موشکی سهند 3(سهیل) است که باعث افزایش احتمال اصابت و کاهش زمان عکس‌العمل در ردیابی و درگیری با اهداف هوایی نیروهای مهاجم می‌شود.

اجرای این پروژه علاوه بر ایجاد قابلیت تولید لانچرهای چندتایی، اجرایی کردن سیاست‌های پدافند هوایی در تلفیق توپ با موشک را مقدور خواهد ساخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 650
کل بازدیدها: 1326813