سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
درخشش در عرصه های علمی، تحقیقاتی و امنیتی
دوشنبه 92/2/2 ساعت 12:25 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
در پیام سردار جلالی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه مطرح شد

درخشش سپاه پاسداران در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و امنیتی

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی تأکید کرد: سپاه در عرصه? علمی، تحقیقاتی و امنیتی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، توسعه اقتدار ملی و برقراری امنیت پایدار، درخشیده است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "غلامرضا جلالی" به مناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، در پیامی با اشاره به فرمایش فرمانده کل قوا که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ولود مبارک انقلاب اسلامی است در همه جهان پس از صدر اسلام، پدیده بی‌سابقه‌ای است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد، برای ایفای نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن با داشتن پشتوانه عظیم الهی و مکتبی و همچنین نیروی انسانی مخلص، فداکار و آگاه، انقلاب را همچون دژی نفوذناپذیر ساخته است.».

در ادامه این پیام آمده است: رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‌ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت. کسانی که تار و پود این شجره مقدس را می‌شناسند و عوامل پدیدآورنده و اهداف و انگیزه‌های آن را به خوبی درک می‌کنند، اقرار دارند که پیشنهاد تشکیل این نهاد مقدس، نشان دهنده ژرف‌نگری و استواری امام و فرزندان دلاور انقلاب، برای رهایی از ستم و سلطه بیگانگان و رسیدن به استقلال و عدالت واقعی است. بر همین اساس، سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی، هیچ‌گاه نباید از رسالت سنگین خود غافل شوند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» چنین آورده است: به شکرانه الهی سپاه در عرصه? علمی، تحقیقاتی و امنیتی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، توسعه اقتدار ملی و برقراری امنیت پایدار، درخشیده و با توجه به نام‌گذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این نهاد گرانقدر توان به فعلیت رساندن آن را دارد و در عرصه‌های اقتصادی و سازندگی کشور چونان گذشته همیار دولت و ملت خواهد بود.

در خاتمه پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیان‌گذار انقلاب این روز تاریخی و به یاد ماندنی را به همه پاسداران و بسیجیان و ایثارگران و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان عهد و پیمان می‌بندد که تحت زعامت نایب بر حق امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی) تا آخرین قطره خون از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری نوده و تا پیوستن آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) از پای نخواهد نشست.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329694