سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
توسعه و ارتقای یگان موشکی
چهارشنبه 92/2/11 ساعت 1:35 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر حیدری در جمع خبرنگاران اعلام کرد
توسعه و ارتقای یگان موشکی نیروی زمینی ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از توسعه و ارتقای یگان موشکی این نیرو خبر داد.

خبرگزاری فارس: توسعه و ارتقای یگان موشکی نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال و در پایان دوره‌های آموزشی چند رزمایش برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نوید یک رزمایش بسیار خوب در سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در منطقه اصفهان را می‌دهیم تصریح کرد: این یک رزمایش صحرایی و به مدت یک هفته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه یگان موشکی این نیرو اخیراً ارتقا پیدا کرده است اظهار داشت: سال گذشته این یگان با توجه به طرح تحول نیروی زمینی توسعه پیدا کرده و بزرگ شده است و انواع دیگری از موشک‌های لازمه صحنه نبرد را به خدمت گرفته است.

حیدری ادامه داد: در پایان سال گذشته آخرین نوع موشک‌هایی که به خدمت گرفته بودیم را در یک رزمایش میدانی مورد آزمایش قرار دادیم و در رزمایش‌های امسال نیز از آنها استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه یگان موشکی امسال نیز در دستور کار نیروی زمینی ارتش است گفت: تمام تسهیلات و تجهیزات نیروی زمینی ساخت متخصصین عرصه دفاعی کشورمان است.

حیدری تصریح کرد: برد این موشک‌ها متغیر است و در رزمایش‌های آینده زمانی که به برد نهایی رسیدیم آن را اعلام می‌کنیم. البته در حال حاضر نیز به برد مطلوب دست یافته‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار داشت: نیروی زمینی در تمام رزمایش‌های خود از گلوله‌ها و موشک های واقعی استفاده می‌کند.

منبع: فارس نیوز




برچسب‌ها: موشک

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329679