سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
دستاورد مهم دفاعی
شنبه 92/2/14 ساعت 3:23 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار میر احمدی در نشست خبری خبر داد

رونمایی از دستاورد مهم دفاعی/ برگزاری کنگره شهدای وزارت دفاع

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام خبر برگزاری کنگره شهدای وزارت دفاع گفت: طی سه روز برگزاری این کنگره، یکی از محصولات مهم وزارت دفاع رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "سیدمجید میر احمدی"، معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز با حضور در نشست خبری ضمن اشاره به برگزاری کنگره "سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و 1000 شهید وزارت دفاع" برای نخستین بار از تأسیس این وزارت‌خانه گفت: این کنگره از 17 الی 19 اردیبهشت در مجتمع امام علی(ع) برگزار خواهد شد که سخنران روز اول کنگره، سرلشکر "فیروزآبادی"، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سخنرانان روز دوم نیز امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی"، فرمانده کل ارتش و سرلشکر "صفوی" دستیار ارشد مقام معظم رهبری هستند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور نیز موافقت اولیه خود را برای حضور در روز سوم کنگره اعلام کرده، اما گفته که اگر در مأموریت نباشد، در مراسم حضور می‌یابد.

معاون وزیر دفاع درباره برگزاری اهداف برگزاری کنگره سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید این وزارت‌خانه اظهار داشت: پاسداشت یاد و خاطره شهدا، بالا بردن منزلت اجتماعی و نقش وزارت دفاع در قبل و پس از جنگ تحمیلی، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین گسترش فرهنگ بسیجی و مقاومت از اهداف اصلی برگزاری این کنگره است.

وی ادامه داد: ایجاد رعب و هراس و همچنین نشان دادن دستاوردهای فنی، بالا بردن روحیه شهادت‌طلبی و ارائه الگوی ارزشی به نسل دوم و سوم این وزارت‌خانه و مقابله با جنگ نرم دشمنان از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.

سردار میر احمدی درباره حضور میهمانان خارجی در این کنگره بیان داشت: احتمالاً فردی از عزیزان جبهه مقاومت در این کنگره حاضر شود، اما هنوز حضور وی قطعی نشده است.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع افزود: طی سه روز برگزاری این کنگره یکی از محصولات مهم وزارت دفاع رونمایی می‌شود و اقدام دیگر رونمایی از تمبر این وزارتخانه توسط وزیر ارتباطات و دفاع است.

سردار میر احمدی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت دفاع شش هزار نفر را استخدام می‌کند و متقاضیان می‌توانند به سایت این وزارتخانه برای انجام امور استخدامی مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329679