سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
پهپاد جدید ایرانی
دوشنبه 92/2/16 ساعت 10:52 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
معاون وزیر دفاع خبر داد
جزییات جدید از پهپاد ایرانی «حماسه» / تولید 30 پهپاد تاکنون

معاون تحقیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی پهپاد بومی حماسه تا پایان این هفته خبر داد.

خبرگزاری فارس: جزییات جدید از پهپاد ایرانی «حماسه»/ تولید 30 پهپاد تاکنون

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد اسلامی معاون تحقیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه اختتامیه سومین دوره طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به رونمایی پهپاد بومی «حماسه» در روز پنج شنبه این هفته، گفت: این پهپاد بومی قابلیت‌های بیشتر و بالاتری نسبت به پهپادهای تولید شده دارد و با انجام ماموریت‌های بیشتر می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های نیروهای مسلح تاثیرگذار باشد.

وی مداومت پروازی بالا و ارتفاع این هواپیمای بدون سرنشین را از جمله تفاوت‌های این پهپاد با نمونه‌های تولید شده دیگر دانست.

اسلامی ادامه داد: همچنین 40 نوع هواپیمای بدون سرنشین در مدل‌های مختلفی نظیر برد کوتاه، متوسط و بلند و در ارتفاع‌های کوتاه و متوسط و بلند در دست طراحی و تولید داریم که تاکنون 30 نوع از این تعداد، به مرحله تولید رسیده است.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که این نمونه پهپادهای تولید شده را به ارگان‌ها و نهادهایی که نیاز به دید مراقبت دارند ارائه کنیم.

 معاون تحقیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع قصد دارد صنایع دانشی خود را به ارگان‌ها و نهادهای مرتبط عرضه کند، گفت: دفاتر طراحی و مراکز توسعه فناوری در دانشگاه‌های کشور در حال ایجاد است که می‌تواند حلقه واسط بین دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هوافضای کشور باشد.

منبع: فارس نیوز





 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329693