سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
بازیگر مهم
یکشنبه 91/7/16 ساعت 12:40 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

سردار نایینی:


ایران، بازیگر مهم و تاثیر گذار تحولات منطقه و فرامنطقه ای
سپاه نیوز: رئیس دانشکده فرهنگ دانشگاه جامع امام حسین (ع)گفت: امروز کشورهای غربی به افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی اذعان می نمایند و ایران را به عنوان بازیگری مهم و تاثیر گذار در تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای قلمداد می کنند.
به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی ، رئیس دانشکده فرهنگ دانشگاه جامع امام حسین(ع) ضمن اشاره به اهمیت دوران 8 ساله دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مردم یک مقطع بزرگ و مهم در تاریخ ملت ایران بود که همه دنیا و علی الخصوص نظام سلطه در شرایطی که احساس می شد کشور ایران آمادگی لازم دفاعی را ندارد ، برای تاثیر گذاری بر روند پیشرفت ، آبادانی و قدرتمندی جمهوری اسلامی بسیج شدند و از تمام ظرفیت های خود برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند.
وی افزود: اما نکته ای که توسط دشمنان مورد غفلت قرار گرفت این بود که آنها نتوانستند برآورد دقیقی از ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی داشته باشند. ظرفیت واقعی نظام ، ظرفیت رهبری الهی حضرت امام (ره) بود که یک ملت را انگیخت و با بهره گیری از ایمان مردم ، دفاع 8 ساله ملت ایران را به دفاع از انقلاب ، ارزش ها و اعتقادات گره خورد و مردم حضور خود را در دفاع از اسلام می دانستند.
سردار نائینی با اشاره به مدیریت سالهای ابتدائی جنگ اظهار داشت: بنی صدر که مدیریت جنگ را در ابتدا و سالهای آغازین جنگ تحمیلی برعهده داشت ، در صورتی که امام (ره) با درایت و آینده نگری خود و درک صحیح از تهدیدات آینده این فرمان تاریخی را در 5 آذر سال 58 صادر کرده بود ، اما بنی صدر اعتقادی به نیروهای مردمی و بسیج نداشت و در این راستا نیز هیچ اقدامی نکرد.
رئیس دانشکده فرهنگ ضمن اشاره به ادامه بهره مندی نظام از قدرت مردم افزود: به اذعان تمامی کارشناسان داخلی و بین المللی ، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها افزایش چشمگیری داشته است که این مهم ناشی از تبلور روحیه ایمان ، عزم و اراده ملت ایران اسلامی است .
وی افزود: امروز سران کشورهای غربی به افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی اذعان می نمایند و ایران را به عنوان یک بازیگر مهم و تاثیر گذار در تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای قلمداد می کنند که این از اثرات و همچنین الگوبرداری از فرهنگ ایستادگی و مقاومت دوران دفاع مقدس است، که البته این دوران برای سایر ملت های جهان نیز الگوئی جامع شده است.
سردار نائینی با اشاره به برخی از تهدیدات دشمنان نظام افزود: با درک دقیق دشمن از سطح ارتقای توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات اخیر دشمنان بیشتر شبیه جنگ های روانی برای منحرف کردن ملت ایران اسلامی است که به یاری خداوند متعال ، دشمنان اسلام و استکبار جهانی همچون گذشته در این امر نیز ناکام خواهند ماند.
انتهای خبر/05
   

منبع: سپاه نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 1328555