سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
تهدیدات موجود در منطقه
سه شنبه 92/2/24 ساعت 4:19 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر سرتیپ اسماعیلی:

ظرفیت‌های قرارگاه پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی، تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در منطقه پدافندی جنوب غرب از مواضع و سامانه‌های پدافندی و یگان‌های عملیاتی ماهشهر، بهبهان، دزفول و اهواز بازدید به عمل آورد.

وی ضمن اظهار رضایت از وضعیت آمادگی سامانه‌های پدافند هوایی گفت: با امید و فضل الهی و با وجود نیروهای متعهد و متخصص، در مسیری قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم تمام نیازمندی‌های پدافندی خود را در کشور تأمین کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: بالندگی و رشد چشمگیر تجهیزات و سامانه‌های پدافند هوایی نسبت به دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست و در حال حاضر تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.

امیر اسماعیلی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: امروز ارتش، نیرویی مردمی و ولایت مدار است و حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات وظیفه ای خطیر و الهی است.

وی در پایان افزود: کارکنان و خانواده‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیز با شرکت گسترده خود در انتخابات به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی جامه عمل خواهند پوشاند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: پدافند هوایی

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 457
بازدید دیروز: 143
کل بازدیدها: 1326543