سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
جنگ سایبری
سه شنبه 92/2/24 ساعت 4:22 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
مدیرعامل سازمان پدافند غیر‌عامل وزارت کشور:

هدف دشمنان از "جنگ سایبری" ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی است

مدیر عامل سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور گفت: دشمن در جنگ سایبری، مردم را محور قرار داده تا با ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی به کشور، فشار وارد کند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "مجید آقا بابایی" در جلسه پدافند غیرعامل که در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: تجربه هشت ساله جنگ و زخم‌های ناشی از آن در اول مربوط به خوزستان است و به همین دلیل مردم این استان بهتر درک می‌کنند که پدافند غیر عامل چه تأثیراتی در کاهش آسیب‌پذیری دارد.

وی با بیان اینکه خوزستان از نظر منابع جزو اولین‌های کشور است، افزود: نتیجه آسیب رسیدن به یک استان حیاتی مانند این است شاید باعث آسیب به همه کشور شود و به همین دلیل خوزستان از اولویت‌های پدافند غیرعامل است.

مدیر عامل سازمان پدافند غیر عامل وزارت کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تهدید را جدی بگیرید»، تصریح کرد: به دلیل دشمنی که استکبار جهانی به خاطر منافع خود با جمهوری اسلامی دارد، همواره کشور ما را مورد تهدید قرار داده است بنابراین مسئولان هیچ گاه نباید در برابر تهدیدات کوتاه بیایند البته این به معنای صلاحیت دادن به دشمنان نیست.

آقابابایی با بیان اینکه دغدغه‌ها و طرح‌های پدافند غیر عامل را باید براساس برنامه‌ریزی پیش برد خاطر نشان کرد: در اردیبهشت 91 دولت در 11 وزارتخانه و 31 استان کشور نسبت به راه‌اندازی و تاسیس ادارات کل پدافند غیر عامل اقدام کرد و این نشان‌دهنده اهمیت استان‌ها در امر پدافند غیر عامل است.

وی بر جداسازی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: حوادث طبیعی از حوزه پدافند غیرعامل خارج است و تداخل این دو موجب افزایش بازدارندگی می‌شود.

مدیر عامل سازمان پدافند غیر‌عامل وزارت کشور با بیان اینکه جنگ 33 روزه لبنان یکی از نمونه‌های پدافند غیر عامل است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با وجود قدرت نظامی برتر در برابر لبنان شکست خورد، زیرا سید حسن نصرالله از مبانی پدافند غیرعامل به درستی استفاده کرد.

آقا‌بابایی در ادامه گفت: با تخلیه شهر و هدایت مردم به سوی روستاها و جنگل‌ها 900 هزار نفر در جاهای دیگر ساکن شدند و بحث پدافند غیرعامل را نشان دادند.

وی یادآوری کرد: در بحث سایبری، دشمن مردم را محور قرار داده است تا به واسطه آنان ناهنجاری‌های اجتماعی به وجود آورد و کشور را تحت فشار قرار دهد که با وجود تلاش آن‌ها با ملت فهیمی که داریم دشمن تا الآن ناکام مانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: جنگ سایبری

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325605