سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
5 دستاورد جدید وزارت دفاع
سه شنبه 92/2/24 ساعت 9:0 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
طی هفته آینده صورت می‌گیرد

رونمایی از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع در جشنواره جوان سرباز

در پنجمین جشنواره جوان سرباز که هفته آینده به میزبانی وزارت دفاع برگزار می‌شود، از 5 دستاورد جدید دفاعی رونمایی و از 33 سرباز نمونه تجلیل خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، هفته آینده در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و سالروز حماسه فتح خرمشهر طی مراسم ویژه‌ای پنجمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در مراسم پنجمین جشنواره جوان سرباز که با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری برگزار می‌شود مجموعاً 33 نفر از سربازان نمونه ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معرفی و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مراسم همچنین پنج دستاورد جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود.

گفتنی است سربازان نمونه پنجمین جشنواره سرباز بر اساس محورهای سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی؛ سرباز ایثارگری و فداکاری (شهید و جانباز)؛ سرباز وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته؛ سرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغات؛ سرباز خلاقیت و فناوری؛ سرباز ورزش و تربیت بدنی؛ سرباز نظم و انضباط اجتماعی؛ سرباز دین‌داری و بصیرت؛ سرباز مسئولیت‌پذیری و خانواده؛ سرباز سازندگی و تفکر بسیجی؛ انتخاب شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: دستاورد جدید

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 225
کل بازدیدها: 1327381