سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
موشکها و پهپادهای جدید
شنبه 92/4/22 ساعت 2:5 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

رونمایی و تست موشک‌ها و پهپادهای جدید/ رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه

تشریح ویژگی‌های سلاح سایبری، تأکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر انجام رزمایش‌های مشترک، آشنایی با موشک بالستیک قدر، رونمایی و تست موشک‌ها و پهپادهای جدید، ناکامی یک عملیات تروریستی در چابهار، آشنایی با سامانه پدافندی S- 200 و... .

به گزارش خبرنگاردفاعی - امنیتی  باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:


"سامانه موشکی S- 200" چگونه عمل می‌کند؟
سامانه "S-200" به دلیل قابلیت‌های موشک خود نظیر برد و سقف پرواز بسیار بالا، سرعت چشمگیر که بالغ بر 2500 متر بر ثانیه در مدل‌های آخر موشک است که عملاً به عنوان یک سامانه راهبردی تلقی می‌شود به‌خصوص توانایی آن برای درگیری با موشک‌های بالستیک نیز مورد توجه کارشناسان نظامی است.


سردار جلالی خبر داد
تهیه آیین‌نامه رزمایش سایبری/ تشریح ویژگی‌های سلاح سایبری
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در جهت بهبود و عملیاتی کردن هرچه بهتر اهداف پدافند غیرعامل در این حوزه، آیین‌نامه رزمایش سایبری تهیه شده است که در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.


حسینی در چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش:
ارتش نماد قدرت، اقتدار و صلابت نظام اسلامی است/ فیلم جنگ 22 روزه ساخته می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه آرامش امروز اهل قلم و اندیشه مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های دلاور‌مردان ما در دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر این دلاوری‌ها نبود قطعا امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم.


سردار نقدی:
سرنوشت تلخ مُرسی نتیجه اعتماد به آمریکاست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترفند آمریکا این است که اسلام‌گرایان را ابتدا با کشاندن به ورطه سازش از چشم و نظر ملت بیندازد و سپس معارضان را علیه آن‌ها بشوراند تا کار دولتِ تنها مانده را یک‌سره کند.


ضرغامی در تجلیل از برگزارکنندگان نهمین دوره کتاب سال سپاه:
تألیف صد‌ها کتاب ارزنده و تخصصی حاکی از قدرت فکر و قلم در سپاه پاسداران است
رئیس رسانه ملی با تشریح جایگاه کتاب در فرهنگ اسلامی گفت: کتاب خوب می‌تواند سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد. تألیف صد‌ها کتاب ارزنده و تخصصی در طول سال حاکی از قدرت فکر و قلم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


امیر متوسلیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
اخبار موثقی درباره " احمد متوسلیان" و یارانش وجود ندارد/ ماجرای قورت دادن سیگار توسط یکی از دوستان حاج احمد!
برادر "حاج احمد متوسلیان" گفت: تیمی از سوی رئیس‌جمهور کشورمان برای پیگیری این پرونده فرستاده شده بود که در نهایت بعد از گذشت این‌همه سال هیچ اتفاقی نیفتاده و اخبار موثقی در این زمینه وجود ندارد که بتوان بر آن تکیه کرد.


در دیدار دریادار سیاری و آدمیرال چیرکوف؛
فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر انجام رزمایش‌های مشترک تأکید کردند
فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه در سن پترزبورگ درباره همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای به ویژه امنیت آبراه‌های مشترک و بین‌المللی رایزنی کردند.



"موشک بالستیک قدر" عامل تغییر موازنه در خلیج فارس + مشخصات فنی و تصاویر
قدر-110 موشک بالستیک با برد متوسط است که توسط ایران طراحی و ساخته شده است. برخی منابع به برد 2500 تا 3000 کیلومتری این موشک اشاره کرده‌اند.


سردار دهقان:
رویدادهای اخیر مصر ارزش ولایت فقیه را روشن‌تر کرد
معاون سیاسی وزارت دفاع گفت: اتفاقات مصر، بیش از پیش ارزش عنصر ولایت فقیه را در جامعه روشن می‌کند، چرا که تنها ولی فقیه است که می‌تواند در موقع لازم ظرفیت‌های اجتماعی را فعال کرده و به صحنه بیاورد.


سردار نقدی:
"اعتدال" شعار اصلی اسلام است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اعتدال را شعاری بسیار خوب و به معنای شجاعت دانست و گفت: امیدوارم که دولت آینده بتواند در سایه آرامش و دوری از تنش‌های سیاسی مشکلات کشور را حل کرده و به رشد و تعالی کشور کمک کند.


سردار وحیدی خبر داد
رونمایی و تست موشک‌ها و پهپادهای جدید
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی، تست و ارزیابی نوع جدیدی از موشک‌ها و پهپادها خبر داد و گفت: در سایر حوزه‌ها نیز دستاوردهایی داریم که به تدریج اعلام می‌کنیم.


تقدیر سرلشکر سلیمانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
فرمانده نیروی قدس سپاه و رزمندگان لشکر 41 ثارالله با اهدای لوح یادبودی از خدمات و حمایت‌های جدی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ دفاع مقدس تقدیر کردند.


مجموعه خاطرات فرمانده کل سپاه رونمایی شد
کتاب "کالک‌های خاکی" شامل مجموعه خاطرات سرلشکر محمدعلی جعفری از کودکی تا عملیات آزادسازی خرمشهر، در حوزه هنری رونمایی شد.


عملیات تروریستی در چابهار ناکام ماند
یک عامل انتحاری که قصد ورود به ستاد فرماندهی انتظامی چابهار را داشت توسط سرباز وظیفه ناجا به هلاکت رسید.


نحوه شناسایی پیکر شهید تندگویان
محمدجواد تندگویان وزیر نفت ایران در کابینه? محمدعلی رجایی بود که در سال 1359 توسط نیروهای ارتش عراق اسیر شد و پس از سال‌ها اسارت به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329289