سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
ایران اولین کشور سازنده
پنج شنبه 92/4/27 ساعت 3:3 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر یاری در همایش شهید سپهبد صیاد شیرازی:

ایران اولین کشور سازنده "سیمیلاتور بالگرد 214" بعد از کشور سازنده آن است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در طول تاریخ هوانیروز عملیات فورمیشن را انجام دادیم، گفت: ایران اولین کشور سازنده سیمیلاتور بالگرد 214 بعد از کشور سازنده آن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز اظهار داشت: شهید صیاد بدون هیچ اغراق یک اسوه و الگوی تاریخی است که از لحاظ تدین با ولایتمداری و تخصص از قبل از انقلاب و در حین انقلاب و دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشته است.

وی افزود: ما گنجینه های پنهانی داریم که در آن زمان نتوانستیم کشف و ضبط کنیم و با وجود این همایش‌ها به این لایه های پنهانی پی می‌بریم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: با بیش از 100 نفر از پیش کسوتان تماس گرفتیم که حدود 30 نفر از آن‌ها خاطراتشان را گفتند که این کار باید تداوم پیدا کند و اسناد برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

امیر یاری با بیان اینکه بسیاری از آثار شهدا و جانبازان و پیشکسوتان باید ثبت و ضبط شود، گفت: همان‌طور که هوانیروز در گذشته در کردستان دوران دفاع مقدس و مردم یاری‌ها و... کارنامه درخشانی داشته است شاگردان و وارثان آن‌ها نیز در هوانیروز الگو گرفته‌اند و ما مطمئناً در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: از لحاظ دفاعی لوجستیکی، فناوری و آموزش‌های نیروی انسانی هوانیروز پیشرفت‌های خوبی داشته و همین امسال برای اولین بار در طول تاریخ هوانیروز عملیات فورمیشن را در دو استان انجام دادیم.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطر نشان کرد: همچنین به دست فرمانده محترم نزاجا سیمیلاتور بالگرد 214 پای متحرک شبیه سازی شده ساخته شد که ایران اولین کشور بعد از کشور سازنده آن است که به این موفقیت دست می‌یابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب‌ها: دستاورد جدید

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325656