سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
پیروزی در همه عملیات ها
جمعه 92/4/28 ساعت 11:24 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر آراسته در همایش شهید سپهبد صیاد شیرازی:

هوانیروز در هیچ یک از عملیات‌های خود شکست نداشت

عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: به گفته شهید صیاد هوانیروز در هیچ یک از عملیات‌های خود شکست نداشت.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ ناصر آراسته عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز اظهار داشت: مأموریت های شهید صیاد شیرازی و هوانیروز در سخت‌ترین شرایط انجام می‌شد و این شهید بزرگوار مافوق شناخت‌های رسمی و آیین نامه ای از خلبان و توان پرنده شناخت داشت.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی علاوه بر دانایی اسمی و علمی از توانایی‌های رسمی و عملی در یگان هوانیروز به طور ارزشمندی استفاده کرد.

امیر آراسته تصریح کرد: من به عنوان جانشین و سرپرست این یگان تا پایان فرماندهی شهید صیاد شیرازی شاهد بودم که حشر و نشر در روابط عمیق، صمیمانه و عالمانه این شهید بزرگوار با افراد هوانیروز چه سرباز و چه نیروهای فنی بسیار خوب بود.

عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: کسی که بیش از همه در میان فرماندهان دفاع مقدس حرف هوانیروزی‌ها را می‌فهمید شهید صیاد بود و افراد این نیرو زبان تخصصی و علمی خود را به شهید صیاد منتقل می‌کردند که این جزو مهارت‌های شخصی شهید صیاد بود لذا ایشان خواسته های عملیاتی را نیز به راحتی با یگان هوانیروز مطرح می‌کردند.

امیر آراسته افزود: اعتماد و اعتقاد شهید صیاد به هوانیروز از دوران همراهی شهید چمران بیشتر شد و این نیرو را در عملیات‌ها به کار می‌گرفتند.

عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی تصریح کرد: از زبان شهید صیاد در قرارگاه کمیل شنیدم که ایشان گفت ما در عملیات‌های زمینی شکست و عدم موفقیت داشتیم اما هوانیروز در هیچ کدام از عملیات‌های خود شکست و عدم موفقیت نداشت.

وی افزود: شهید صیاد این اعتماد را تا پایان فرماندهی خود در ذهن و قلبش داشت که دیدگاه آن فرمانده را نسبت به این یگان ارزشمند نشان می‌دهد.

امیر آراسته خاطر نشان کرد: یک لشگر پیاده یا زرهی و یا یک پایگاه هوانیروز یک یگان راهبردی است و فراتر از آن از منظر شهید صیاد یک پرنده هوانیروز تجهیزات و ساختار راهبردی دارد یعنی یک عنصر راهبردی است.

امیر آراسته در پایان تصریح کرد: صدای بالگردهای هوانیروز صدای عشق است که عاشقی رزمندگان اسلام را نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: نیروی هوایی

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 323
بازدید دیروز: 258
کل بازدیدها: 1325447