سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
آمادگی کامل
چهارشنبه 92/5/30 ساعت 11:0 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر پوردستان در مراسم تحلیف دانش‌آموزان و دانشجویان:

نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برند و این آمادگی باعث شده است که دشمنان، خیال خام تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را از سر خود خارج کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم جشن تحلیف و سردوشی دانش‌آموزان دوره سیزدهم و جشن سردوشی دانشجویان وظیفه دوره بیست و یکم بنام استوار شهید شیرزاد ملکی، صبح امروز با حضور امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آموزشگاه نظامی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
 
در این مراسم، امیر پوردستان طی سخنانی اظهار داشت: تقویت بنیه‌ایمانی و اعتقادی، بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و بومی، بکارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید و استفاده از آموزش‌های صحیح، سرلوحه کارهای نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی است.
 
وی در ادامه تأکید کرد: نیروهای مسلح در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برند و این آمادگی باعث شده است که دشمنان، خیال خام تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را از سر خود خارج کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به کارکنان وظیفه? سردوشی بگیر گفت: دوران خدمت سربازی یکی از پرخاطره‌ترین و به یادماندنی‌ترین روزهای عمر یک جوان است که پس از طی این دوران قدر خدمت سربازی و خاطره‌های آن را خواهید فهمید.
 
گفتنی است، پس از سخنان امیر پوردستان، دانشجویان و دانش آموزان با حرکات نظامی و رزمایش‌های میدانی، گوشه‌ای از توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و در پایان یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325488