سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
تامین امنیت سواحل
چهارشنبه 92/6/6 ساعت 11:0 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

تامین امنیت سواحل با یگان دوم یگان‏‌های ویژه ناجا

جانشین یگان‌‏های ویژه ناجا، ارتقای نظم و امنیت در سواحل را امری مقدس و خدمتگزاری به مردم دانست.

 به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سرهنگ حبیب‏‌الله جانثاری به منظور بررسی مأموریت سالم‏‌سازی دریا از نحوه استقرار و چگونگی پشتیبانی مأموریتی طرح‏‌های سواحل استان گیلان بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت رعایت نظم و انضباط، حفظ زبان و داشتن اخلاق نیکو، بر برخورد مناسب با شهروندان در اجرای ماموریت‏‌ها تاکید کرد.

جانثاری با توجه به گستردگی ماموریت، ارتقای نظم و امنیت در سواحل را امری مقدس و خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: همه ما در این لباس مقدس خادم مردم و ارزش‏‌های انقلاب هستیم.

وی هدف از حضورش در استان گیلان را بازدید و بررسی چگونگی روند اجرای ماموریت ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه طرح سالم‏‌سازی دریا اعلام و تصریح‌کرد: با توجه به تاکیدات فرماندهی ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی سواحل یگان دوم یگان‏‌های ویژه ناجا به لحاظ گستردگی سواحل در شهرستان‏‌های رضوانشهر، تالش و آستارا حضور داشته و در تامین امنیت سواحل به پلیس استان کمک و یاری می‏‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار ابرهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در این بازدید ارتقای امنیت سواحل را در گرو همکاری سایر نهادها و دستگاه‏‌های اجرایی با نیروی انتظامی دانست و افزود: بررسی وضع موجود در طرح سالم‏‌سازی دریا موجب ارتقای ارائه خدمات پلیس به مردم خواهد شد.

وی حفظ همبستگی و همکاری را در ارتقای امنیت سواحل موثر دانست و گفت: تعامل نهادها و دستگاه‏‌های اجرایی با مجموعه انتظامی استان بازدهی ارتقای امنیت در سواحل را افزایش داده و این امر رضایت مردمی را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، جانشین یگان‏‌های ویژه ناجا و هیئت همراه پس از بازدید، با تعدادی از مسافران پیرامون چگونگی وضعیت طرح‌ها و مسایل امنیتی گفتگو کرد و درنشستی با فرماندهان انتظامی شهرستان‌های ساحلی استان نحوه ایجاد همبستگی و تعامل بهتر در ارتقای امنیت اجتماعی مطلوب را مورد بررسی قرار داد.

مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329298