سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
عناوین مهم دفاعی
جمعه 92/8/3 ساعت 12:9 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

عناوین مهم دفاعی هفته

شهادت یک عضو دیگر سپاه بانه، سفر فرمانده روس به ایران، برنامه‌های فرمانده‌ ارشد روس در ایران، افزایش رسوایی اخلاقی در ارتش آمریکا، اهدای پهپاد سپاه به فرمانده روسی، ماهواره آت ست آماده پرتاب، توصیه رهبر انقلاب به مسؤولان پدافند غیرعامل برای توجیه دقیق مدیران دولتی از مهمترین عناوین دفاعی این هفته است.
شهادت یک عضو دیگر سپاه بانه

یکی از دو مجروح درگیری هفدهم مرداد سپاه بانه با چته‌های ضدانقلاب، در بیمارستان بعثت سنندج به شهادت رسید.


معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه سلاح‌های لیزری به راحتی قابل انحراف هستند و پدافند از این توانمندی برخوردار است، تأکید کرد: قطعا ایران توان تولید توپ لیزری را در اختیار دارد.


فرمانده نیروی هوایی روسیه به منظور دیدار با مقامات نظامی ایران وارد تهران می‌شود.


مدیر بیمه کوثر شعبه استان هرمزگان از بیمه پرتاب ماهواره به عنوان یکی از افتخارات بیمه کوثر یاد کرد و گفت: بیمه محموله‌های نفتی تا مقصد نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بیمه کوثر است.


با توجه به ماموریت اصلی «شاهین» که در حوزه شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات تعریف شده است، زیر دماغه آن دوربینی بکار رفته که حکم چشمان تیزبین این پرنده را دارد.


سرلشکر ویکتور بوندرف به منظور دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش و بازدید از بخش‌های مختلف این نیرو در رأس هیأتی نظامی وارد کشور می‌شود.


فرمانده کل نیروی هوایی فدراسیون روسیه با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.


فرمانده نیروی هوایی روسیه با فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) دیدار و گفتگو کرد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای خودشان را انقلابی و نزدیک به امام خمینی(ره) می‌دانند و نقل‌ قول‌هایی از ایشان بیان می‌کنند در حالی که امام(ره)، آمریکا را "شیطان بزرگ" می‌نامیدند.


امیر اسماعیلی گفت: گزارشی از تغییرات صورت گرفته در این سامانه به فرمانده نیروی هوایی روسیه دادیم که او این توانمندی ها را ستایش کرد.


امیر اسماعیلی از برگزاری رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 5 در گستره 700هزار کیلومتری کشور طی روزهای اخیر خبر داد.


روزنامه المصری الیوم مصر در گزارشی از افزایش رسوایی اخلاقی میان افسران عالی ارتش آمریکا خبر داد و نوشت به موازات افزایش رسوایی اخلاقی و رفتاری افسران، صدور احکام مختلف قضایی و اداری علیه آنان افزایش یافته و روند نظارت بر افسران عالی تقویت شده است.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، یک فروند پهپاد ساخت این نیرو را که نمونه ای از پهپاد اسکن ایگل امریکاست، به فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه اهدا کرد.


محققان 8 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس موفق به تولید 8 فناوری شدند که امروز بعد از ظهر با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرماندهان باید نقش پررنگ‌تری در انتخاب و تربیت اساتید و مربیان به منظور انتقال آخرین یافته‌ها از مراکز آموزش به یگان عملیاتی و همچنین انتقال تجربیات یگان‌های عملیاتی به مراکز آموزشی داشته باشند.


سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه 1392 هستند را فراخواند.


رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از امکان انتخاب تاریخ اعزام از سوی مشمولان در مدت فرجه یکساله فراغت از تحصیل خبر داد.


فرمانده نیروی هوایی روسیه از شبیه ساز پروازی جنگنده‌های اف14 در پایگاه شهید بابایی اصفهان بازدید کرد.


رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: مدال آوران رقابت های المپیک ، جهانی و آسیایی پس از گذراندن دوره آموزشی از خدمت سربازی معاف می شوند.


ویکتور نیکلایویچ بوندارف گفت: توانمندی نیروی هوایی ارتش ایران در ساخت قطعات و تجهیزات و بازآماد انواع هواپیماها و هلیکوپترها نشان می‌دهد که تحریم‌های بین المللی بر فعالیت‌های این نیرو تأثیرگذار نبوده است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در حال حاضر در سطوح مختلف نظیر تعمیر و نگهداری، تجهیز یگانهای ساحلی، پروازی، سطحی، زیر سطحی، فرا منطقه‌ای و حتی در بحث بهداشت و درمان در مقایسه با سالهای گذشته بسیار توانمندتر شده‌ایم.


معاون نظام وظیفه فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: شایعه بازگشت بحث خرید سربازی صحت ندارد و مسئولان این مسئله را تکذیب کرده‌اند.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از پیشرفت و پی گیری طرح های کلان ملی مصوب در این دانشگاه خبر داد.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری به پدافند این بود که ما مسئولان کشوری را چهره به چهره درباره پدافند توجیه کنیم و حدود 12 جلسه در دولت گذشته با معاونین وزرا داشته‌ایم و سازوکارهای اجرایی پدافندی وزارتخانه‌ها را به آنها ابلاغ کرده‌ایم.
منبع: مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329306