سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
عناوین مهم دفاعی هفته
جمعه 92/8/17 ساعت 12:26 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

 


سقف مجاز معافیت برای دانش‌آموزان

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا سقف سنوات تحصیلی مجاز برای دانش‌آموزان را تشریح کرد.


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه گفت: بسیج دریایی باید با همکاری نیروی دریایی سپاه و سازمان بسیج به سرعت سازماندهی شود.


ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر طنین انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در تظاهرات 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آمریکارا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران دانست.


طرح شهید فهمیده با شرکت دانش آموزان 13 ساله در استان های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان برگزار می شود.


کارشناس مسائل ایران ضمن بررسی گسترش حضور دریایی ایران در اطراف قاره آفریقا، مدعی شد که با ادامه این جریان، در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور کشتی‌های ایرانی در اقیانوس اطلس خواهیم بود.


در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان آمده است: از سیاست‌های خصمانه و چندچهره سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار برائت جسته و هشدار می‌دهیم که در هر مرحله از مذاکرات که منجر به تضییع حقوق و یا از بین بردن عزت ملت ستمدیده ایران و یا ارزش‌های انقلاب پر افتخارمان شود، کفن پوش و ایثارگرانه به میدان آمده و حماسه‌ای ماندگارتر از گذشته خلق خواهیم کرد.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش"الی‌ بیت‌المقدس" باحضور 164 گردان بسیجی در پنج استان کشور خبر داد.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جهانگیر شدن شعار "مرگ بر آمریکا" را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مظهر مقاومت و صلابت ملت ایران دانست.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور حکمی سرتیپ امیر حاتمی را به سمت جانشینی خود در این وزارتخانه منصوب کرد.


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران در 13 آبان نشان خواهد داد که شعار «مرگ بر آمریکا» را به عنوان نماد مقاومت و سازش‌ناپذیری هرگز فراموش نکرده است.


رییس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از طراحی نسل دوم هواپیماهای ایران 140 با هدف صادرات خبر داد.


سردار مجید بکایی به عنوان مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.


معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اگفت:تمامی مشمولان متولد1355 تا شهریور 1374 باید برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی اقدام کنند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است.


رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: ماهواره «شریف‌ست» آماده پرتاب است و خوش‌ بین هستم که پاییز امسال به فضا پرتاب شود.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران 34 سال جلوتر از اروپاست، زیرا دانشجویان ما در آن زمان جاسوسخانه آمریکا را در تهران تسخیر کردند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور با اقتدار نیروی دریایی کشور در آب‌های آزاد جهان گفت: آمادگی داریم هر زمان که لازم باشد در اقیانوس اطلس نیز حضور یابیم.


مسئول روابط عمومی کل سپاه، اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب کرد.


رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل (ره) 3 هزار و 500 بار نام آمریکا را به زشتی یاد کردند، گفت: آمریکا بدون رسانه یک لاشه و جسد مرده‌ای بیش نیست که تنها به همت صهیونیسم یک نمایی از زندگی را به مردم و بشر می‌دهد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوگروه نیروی دریایی ارتش اکنون در دریای سرخ گشت‌زنی می‌کند، گفت: آمادگی حضور و دور زدن در تمام دریاهای جهان را داریم.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمادگی حضور در اقیانوس‌های اطلس، هند جنوبی و دیگر آب‌های آزاد دنیا را داریم، گفت: امسال در چارچوب قوانین بین‌المللی در دریای چین حضور پیدا کردیم.


تهران- سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی طی فراخوانی، مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ 19 آبان سال جاری را برای اعزام به خدمت فراخواند.


مراسم تقدیر از فرمانده پیشین منطقه چهارم دریایی و ناوگان شمال و معارفه فرمانده جدید این منطقه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


مراسم تقدیر از فرمانده پیشین منطقه چهارم دریایی و ناوگان شمال و معارفه فرمانده جدید این منطقه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


در پی محکومیت فتوای جهاد نکاح و کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی توسط امام جمعه اهل سنت بندر چارک معاون ستاد کل نیروهای مسلح از وی قدردانی کرد.


«شهید طهرانی‌مقدم به دنبال موشکی بود که با بُرد 800 کیلومتر، ابعادی به اندازه موشک شهاب1 داشته و بتواند اهداف آمریکایی را در اطراف ایران منهدم کند.»


مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی گفت: در این دهه حدود 400 پزشک بسیجی در مطب های خود به ویزیت رایگان بیماران می پردازند تا فرهنگ عاشورایی در حوزه سلامت را ترویج کنند.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت ارتحال حبیب‌الله عسکراولادی، عملکرد جهادی و خدمات مؤمنانه و صادقانه آن مرحوم به انقلاب و نظام اسلامی را ماندگار و الگویی برای همگان دانست.


به نوشته این مجله، کار مدرنیزه این جنگنده‌های استراتژیک در 2009 میلادی آغاز شده و این مدرنیزاسیون شامل تعویض قطعات الکترونیک قدیمی به‌ویژه قطعات مربوط به رادار AN/AWG-9 و قطعات مربوط به سامانه مهمات با قطعات سبک‌تر و سریع‌تر است. همچنین سامانه جنگ الکترونیک AN/ALQ-100 با تعویض آنتن، پروسسور، تحلیلگر و سامانه پیش‌تقویت با قطعات جدید مدرن شده است. 
منبع: مشرق نیوز

 



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329319