سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
\رادار عصر\ هم در ساحل و هم در شناورها
پنج شنبه 92/9/7 ساعت 12:54 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

امیردریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

فناوری "رادار عصر" هم در ساحل و هم در شناورها قابل استفاده است/ رونمایی از بزرگترین ناو آموزشی و موشک‌انداز "نیزه"

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دستیابی به فناوری رادار عصر نیازمندی در عرصه دریا بود گفت: روز شنبه بزرگترین ناو آموزشی کشور در بندرعباس و روز یکشنبه ناو موشک انداز نیزه و چند بالگرد مین روب و ضد سطحی در بوشهر رونمایی خواهند شد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از رادار عصر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رادار عصر حرکت در لبه دانش است.

وی افزود: دستیابی به فناوری و رادار عصر یک نیازمندی در عرصه دریا بود. 

امیر سیاری تصریح کرد: این محصولی بود که تا به حال نداشتیم و هم در ساحل و هم در شناورها قابل استفاده است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره شعار این نیرو با عنوان راه ما راه حسین (ع) است گفت: نیروی دریایی با قوت خود به این راه ادامه می دهد و راه امام حسین (ع) باعث افزایش توان نیروی دریایی می شود. 

وی افزود: ما ساخت انواع تجهیزات دریایی را ادامه می دهیم و از بزرگترین ناو آموزشی کشور روز شنبه در بندرعباس رونمایی خواهیم کرد. 

وی افزود: روز یکشنبه در بوشهر از ناو موشک انداز نیزه و چند بالگرد مین روب و ضد سطحی رونمایی خواهیم کرد. 

امیر سیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نام ناوشکن جماران برچه اساسی انتخاب شده، گفت: ما به این فکر بودیم که ناوشکن جماران که شروع به کار کرده، توانایی موشکی و حمل بالگرد را نشان دهد. 
 
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: که بروید این ناوشکن را بسازید و خوب هم بسازید، لذا ما می خواستیم با پیروی از فرامین امام (ره) که درس خودباوری و خوداتکایی به ما دادند، هرکس این ناوشکن را دید به یاد جماران و امام خمینی (ره) بیفتد. 
باشگاه خبرنگاران




 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 149
بازدید دیروز: 233
کل بازدیدها: 1327899