سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
نشاندن پهپادهای دیگر
یکشنبه 92/9/17 ساعت 12:21 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

بروجردی:پهپادهای دیگری را هم نشانده ایم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در متن توافق ژنو نظارت بیشتر آژانس است که اوج آن پروتکل الحاقی بوده و این پروتکل نیز در اختیار مجلس است.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مناسبت 16 آذر ماه روز دانشجو در جمع دانشجویان، اساتید، کارکنان و برخی مسئولان استانی در دانشگاه آزاد یزد گفت: روز دانشجو یکی از روزهای گرانقدر تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز تاریخ 60 ساله دارد.
 
وی افزود: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: به زودی جهانیان شاهد پرواز اولین پهپاد RQ170 از نوع ایرانی خواهند بود و متخصصان می‌گویند تکنولوژی این پهپاد ما را 20 سال جلو انداخته است.  
 
وی تاکید کرد: آمریکا پس از اینکه متخصصین ما پهپاد RQ170 آمریکایی را سالم به زمین نشاندند درخواست دادند تا ایران این هواپیما را پس دهد ولی ما با اقتدار گفتیم پس نمی‌دهیم.  
 
*پهپادهای نشانده شده‌ای که خبر آن اعلام نشد 

بروجردی اظهار کرد: البته پس از آن پهپادهای دیگری را نشاندیم ولی اعلام نشد. 
 
نماینده بروجرد در ادامه تاکید کرد: این تصور غلطی است که آمریکا می‌تواند ایران را بمباران کند. 
 
وی با بیان این که حزب الله ولیده ایران است گفت: در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه رژیم صهیونیستی به عنوان چهارمین ارتش دنیا شکست خورد که نشان ضعف آن‌هاست.  
مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 191
بازدید دیروز: 257
کل بازدیدها: 1325907